جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 29 بهمن 1401
کد 1083

دریافت تقدیر نامه چهارستاره تعهد به تعالی توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در هفدهمین همایش و یازدهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها موفق به دریافت تقدیر نامه چهارستاره تعهد به تعالی شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، براساس ارزيابي‌هاي بعمل آمده توسط سازمان جهاد دانشگاهي تهران و دبيرخانه هفدهمین همایش و یازدهمین  جشنواره ملي نظام پيشنهادها ، شركت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مفتخر به دريافت تقدیر نامه چهار ستاره تعالی شد.  
 این همایش روز چهارشنبه 26 بهمن ماه سال جاری با حضور وزارتخانه‌ها، سازمان­ های دولتی و خصوصی در سطح کشور و با هدف بسترسازی فرهنگی به منظور توسعه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها و ارتقای باور و اعتقاد مدیران به سودمندی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در تالار شهدای سازمان محیط زیست کشور برگزار شد که شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی نیز با هدف ارزیابی میزان تحقق شاخص های مهم نظام پیشنهادها در این همایش حضور داشت. 
گفتنی است پیاده سازی و توسعه نظام پیشنهادها در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با هدف جلب مشارکت حداکثری ذینفعان در تحقق اهداف و برنامه های آن اجرا شده و با توجه به ماهیت و نوع فعالیت های کلیدی که در راستای تامین اساسی ترین نیاز های شهروندان می باشد مشارکت و همفکری تمامی ذینفعان بویژه کارکنان با ارائه پیشنهادهای سازنده و کاربردی بسیار مهم می باشد.
ارزیابی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در قالب مدل ملی که در دو بخش توانمند سازها با مجموع 600 امتیاز و بخش نتایج و دستاورد ها با 400 امتیاز انجام می شود. توانمند ساز های این مدل شامل 7 معیار: رهبری، آموزش و توان افزایی، تبلیغات و فرهنگ سازی، سازماندهی، مدیریت سیستم اطلاعاتی ، فرایند ها نظام انگیزش  می باشد.
شایان ذکر است طی دوره پیاده سازی نظام پیشنهادها، شرکت از مزیت های فراوان آن از جمله مشارکت حداکثری مدیران بهره مند بوده همچنین طی سالهای 1400و 1401 تعداد 28 پیشنهاد برتر در حوزه های مختلف شناسایی شده که صرفه جویی قابل ملاحظه ای بهمراه داشته است.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 29 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 8
نظرات شما
captcha refresh