جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 11 اسفند 1401
کد 1071

با هدف شناخت و رفع چالش‌های منابع انسانی انجام شد؛

تشکیل اولین جلسه کارگروه منطقه‌ای دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شمالغرب کشور

اولین جلسه کارگروه منطقه‌ای دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شمالغرب کشور به میزبانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، اولین کارگروه منطقه‌ای دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شمالغرب کشور با حضور مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و همکاران این دفتر ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، جمعی از معاونین و مدیران آبفای آذربایجان شرقی و نیز همکاران منابع انسانی و تحقیقات شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اردبیل، زنجان، البرز، قزوین و قم در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد.
مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این نشست گفت: با عنایت به دستور آقای دکتر تشیعی معاونت محترم منابع انسانی و پشتیبانی  شرکت مهندسی آبفای کشور و تاکید ایشان بر برگزاری جلسات منطقه ای، این دفتر  کشور را به 4 منطقه تقسیم کرده تا استان های همجوار با دبیری یک استان تشکیل جلسه دهند تا بصورت مستقیم  مشکلات و چالش‌های شرکت ها  در حوزه این دفتر رفع کرده و کار جهادی در این خصوص صورت پذیرد.
امید امینیان افزود: توجه به اخلاق حرفه ای، مسئولیت پذیری، انتقال تجارب همکاران به یکدیگر، توجه به توسعه خدمات الکترونیکی و میزخدمت با اجرای طرح ها با بهره وری بالا و رعایت دستور العمل و بخشنامه ها از مهمترین مسائلی هست که باید در دستور کار شرکت های زیر مجموعه قرار گیرد.
وی ادامه داد: توانمندسازی و آموزش فرهنگي و تخصصي منابع انسانی، استقرار دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی، افزایش بهره وری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری ، اصلاح ساختارها و فرآیندها، ارتقای روحیه خود کنترلی، خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع و نظام پرداخت نیز باید در حوزه تحول اداری و منابع انسانی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه این جلسه با هدف تعیین دیدگاه‌ها و نظرات، اعضای کارگروه به ارائه چالش‌ها و نظرات خود پرداختند و پرسش‌ها و موضوعات توسط مدیرکل و همکاران دفتر مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پاسخ داده شد.
همچنین، گزارش جامعی از اقدامات انجام‌ شده در حوزه معاونت منابع انسانی شرکت آبفا آذربایجان شرقی توسط مهندس عظیم پور معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت نیز ارائه شد.
گفتنی است شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به مدت یک سال به‌عنوان دبیر جلسه کارگروه منطقه‌ای شمالغرب کشور دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب شد.








 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 11 اسفند 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 163
نظرات شما
captcha refresh