جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 9 اسفند 1401
کد 1068

برگزاری دوره آموزشی مدیریت مشارکتی با تاکید بر نظام پیشنهاد ها در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

دوره آموزشی مدیریت مشارکتی با تاکید بر نظام پیشنهدها در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، دوره آموزشی مدیریت مشارکتی با تاکید بر نظام پیشنهدها در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد .
در ابتدای برنامه مهندس عظیم پور معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت ضمن بیان گزارشی از سابقه اجرایی این موضوع در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و ارائه شاخص های مهم عملکردی مانند سرانه پیشنهادها، درصد مشارکت مدیران و کارکنان، نرخ پیشنهادهای مصوب، نرخ پیشنهادهای اجرا شده و... بر رویکرد مدیریت ارشد شرکت برای جلب مشارکت کارکنان در راهبری وظایف و ماموریت های شرکت تاکید نموده و اضافه کردند که مدیران ارشد از توسعه مشارکت کارکنان از طریق ارائه ایده های نو و خلاقانه حمایت و استقبال می کنند.
در ادامه آقای دکتر سعید فتح الهی راد( مدرس و مشاور برجسته حوزه پیشنهاد ها) با بیان مقدمه ای از نحوه ورود مفهوم نظام پیشنهادها به کشور و استقبال نظام اداری از آن بدلیل سنخیت بیشتر این موضوع به تشریح مطالب آموزشی پرداخت.
طی این دوره آموزشی مفاهیم مربوط به تفاوت وظیفه با پیشنهاد و همچنین اهمال در انجام وظایف ، خصوصیات یک پیشنهادخوب ،  تکنیک های خلاقیت برای توسعه نظام پیشنهادها ، معیار ها ی بررسی و پذیرش پیشنهاد از طرف تیم بررسی کننده، دلایل عدم مشارکت کارکنان در موضوع نظام پیشنهادها و نقش مدیران در ترغیب آنها و همچنین اهمیت مفهوم مشارکت در زندگی شخصی و خانوادگی ارائه شد.
شایان ذکر است این دوره آموزشی برای دو گروه کارکنان و مدیران برگزار شده و در آن کلیه سطوح از کارکنان حضور داشتند.








  
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 9 اسفند 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 59
نظرات شما
captcha refresh