جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 1 اسفند 1401
کد 1060

نایب قهرمانی تیم فوتسال حراست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

تیم فوتسال حراست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در اولین دوره مسابقات فوتسال حراست های صنعت آب و برق استان به مقام دوم این رقابت ها دست یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از مقام آوران تیم فوتسال حراست شرکت گفت: به خاطر حساسیت بالای کاری در کار حراست آمادگی جسمانی و موضوع رقابت های ورزشی بین همکاران همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.
مهندس خانی افزود: هدف از این مسابقات بالا بردن روحیه نشاط و همدلی علاوه بر رقابت سالم برای رسیدن به افتخار قهرمانی می باشد .
وی با اشاره به ضرورت توجه به ورزش در سازمانها و ادارات گفت: امروزه نقش همه انرژیها و از جمله آب در توسعه و رفاه و آسایش مردم برکسی پوشیده نیست و گسترش روز افزون این خدمات، نیازمند برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و سالم است تا در ارائه خدمات پایدار و ایده پردازی های جدید برای پیشرفت و توسعه موفق عمل کنند.
مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان شرقی اظهار کرد: زندگی ماشینی و کم تحرکی به عنوان یکی از آسیبهای جدی جهان مدرن، پیامدهای منفی بسیار زیادی به دنبال داشته است و سازمانها و جوامع با برنامه ریزی های کلان تلاش دارند تا این آسیب ها را کاهش دهند و یکی از این برنامه ریزی های مهم فراهم کردن زمینه های توسعه و گسترش ورزش در سازمانها و ادارات به منظور برخورداری از یک جامعه سالم از نظر روحی و جسمی هستیم
مهندس خانی در پایان ادامه داد: از مدیر محترم حراست و تمام افرادی که برای کسب این مقام زحمت کشیدند کمال تشکر را دارم .






 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 1 اسفند 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 58
نظرات شما
captcha refresh