جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 24 بهمن 1401
کد 1057

ارزیابی جایزه مدیریت منابع انسانی 34000 در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

ارزیابی جایزه مدیریت منابع انسانی 34000 ، توسط ارزیابان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در شرکت آب وفاضلاب استان آذرذبایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در راستای ارتقا و توسعه فرآیند های مدیریت منابع انسانی در ششمین دوره جایزه منابع انسانی حضور پیدا کرده و به دنبال همسوسازی استراتژی های منابع انسانی با استراتژی های شرکت در جهت توانمند سازی منابع انسانی برای کمک به تحقق اهداف سازمان می باشد.
با عنایت به موفقیت های شرکت در بخش های مختلف از جمله انتخاب دستگاه برگزیده استانی در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی، کسب تندیس بلورین جایزه مدیریت دانشی بر مبنای مدل KM4Dو حضور پررنگ در عرصه پژوهش و فناوری، برنامه ریزی برای حوزه مدیریت منابع انسانی مهم بوده و لازم است با بهره گیری از این سیستم مسیر بلوغ فرآیندهای منابع انسانی در راستای رشد و توسعه کیفیت زندگی کاری کارکنان فراهم گردد.
این ارزیابی طبق برنامه اعلامی دبیرخانه، توسط ارزیاب ارشد و دو نفر از ارزیابان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در 23 بهمن ماه سال جاری برگزار شد.
سر ارزیاب محترم درجلسه اختتامیه تدوین مناسب اهداف و برنامه های کاری در حوزه مدیریت منابع انسانی، شناسایی و مدیریت ریسک های این حوزه، آموزش و اثر بخشی دوره های آموزشی و همچنین بهره گیری از مدیریت دانش و نظام پیشنهادها در توانمند سازی منابع انسانی را از نقاط قوت شرکت دانستند. شایان ذکر است نتایج ارزیابی در 9 اسفند ماه، همزمان با برگزاری هفتمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی که در دانشگاه تهران برگزار می گردد اعلام می گردد.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 24 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 65
نظرات شما
captcha refresh