جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 24 بهمن 1401
کد 1056

به صورت ویدئو کنفرانس؛

نشست بررسی پروژه‌های جهاد آبرسانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

نشست جلسه بررسی پروژه های جهاد آبرسانی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور فرمانده سپاه عاشورا، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان و نمایندگان ورزقان، کلیبر، هوراند و خداآفرین در محل سپاه عاشورا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی حفر چاه، احداث مخزن، اجرای شبکه توزیع آب و ...ارائه داده و تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب علاوه بر کمیت به کیفیت کار هم اهمیت بسیاری می دهد و علی رغم این که در روند اجرایی پروژه ها مشکلاتی در سطح منطقه شاهد بوده ایم ولی همچنان حرکت اجرای پروژه ها متوقف نشده است.
مهندس خانی گفت: پروژه های جهاد آبرسانی در 3 شهرستان ورزقان، هشترود و کلیبر( خداآفرین)، استان آذربایجان شرقی با جدیت در حال انجام است.
وی با بیان اینکه  121 روستای استان آذربایجان شرقی در مرحله اول در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان پروژه‌های محرومیت‌زدایی آب‌رسانی می‌شود، گفت: این پروژه‌ها که پایان سال گذشته آغاز شده است هم اکنون از پیشرفت خوبی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با اشاره به تفاهم‌نامه سال گذشته با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مبلغ 250 میلیارد تومان در راستای آبرسانی به 120 روستای استان، افزود: با پیشرفت حدود ۷۰ درصد در حال اجرا است.
مهندس خانی تصریح کرد: پیشرفت استان از میانگین کشوری که ۳۲ درصد می باشد بالاتر هست که عملکرد مناسب عوامل اجرایی و بسیج سازندگی استان به عنوان نماینده معین قرارگاه را نشان میدهد. در حال حاضر در ۲۶۲ روستا پروژه در حال اجراست.با بررسیهای به عمل آمده وضعیت پروژه مطلوب ارزیابی شد و فرمانده سپاه عاشورا از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تشکر کردند.
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی هم با اشاره به تلاش سپاه در تأمین آب روستاهای محروم گفت: سپاه به عنوان خادم مردم توانسته است خدمتگزاری خود را ثابت کند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده افزود: هم از طریق پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی و تامین آب در مناطق روستایی و هم از طریق ماموریت‌های ارشادی و فرهنگ سازی با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری داشته و خواهیم داشت و این تفاهم نامه نیز نمود این همکاری‌ها است.
در پایان نشست نمایندگان شهرستان های ورزقان، کلیبر، هوراند و خداآفرین به بیان نکته نظرات خود پرداختند.






 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 24 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 64
نظرات شما
captcha refresh