جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 23 بهمن 1401
کد 1055

مراسم جشن تکلیف به مناسبت دهه فجر با حضور فرزندان کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در مراسمی که با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد به مناسبت دهه مبارکه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از فرزندان دختر و پسر مکلف که به همراه خانواده حضور داشتند تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: سن تکلیف آغاز تغییر و تحول نوجوانی و گام نهادن در عرصه جدید تکلیف الهی می باشد و امید است دختران و پسران تازه مکلف شده آینده روشنی برای خود، خانواده و جامعه رقم زنید.
مهندس خانی افزود: امیدواریم برگزاری جشن تکلیف به عنوان یک سنت حسنه در سطح ادارات و سازمانها گسترش بیشتری یابد ، چرا که سبب جذب بیشتر فرزندان به امور دینی و ایجاد شوق به مسائل معنوی در ایشان می گردد.
خاطر نشان مي گردد كه جشن تكليف دختران و پسران كاركنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در اين گردهمايي انجام گرفت كه اين دختران و پسران پس از آشنايي با نحوه صحيح اداء نماز از برنامه هاي فرهنگي و متنوعي از جمله سرود و مسابقه كه براي آنان ترتيب داده شده بود بهره مند گرديدند.
در پایان مراسم،  هدایای  فرهنگی  برای فرزندان کارکنان اهداء و همچنین از فعالان حوزه نماز و کارکنانی که تازه ازدواج کرده اند تجلیل بعمل آمد .



































 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 23 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 51
نظرات شما
captcha refresh