جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 23 بهمن 1401
کد 1053

حضور پرشور کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیرعامل، معاونین و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی همگام با دیگر اقشار امت حزب الله، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت و بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذبایجان شرقی مسیر تعیین شده راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن حماسه ۲۲ بهمن را از میدان دانشسرا همراه و همگام مردم ولایی و غیور این خطه شروع و با فریاد شعارهایی از قبیل ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طی کردند تا یکبار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید پیمان کرده باشند.
همچنین صنعت آب و برق استان در حاشیه حضور شکوهمند مردم آذربایجان در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال، با برپایی غرفه‌هایی دستاوردهای ۴۴ ساله خود را پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به معرض دید عموم گذاشتند.
بر این اساس، مدیران صنعت آب و برق استان نیز از ساعات ابتدایی صبح  روز 22 بهمن ماه با حضور در غرفه‌های «ایستگاه ۴۴ انقلاب اسلامی» به مشکلات مردم رسیدگی کردند.
این گزارش می‌افزاید، شرکت‌های ، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، برق منطقه‌ای، توزیع برق استان و توزیع برق تبریز در غرفه‌های «ایستگاه ۴۴ انقلاب اسلامی» حضور داشتند.













































 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 23 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 46
نظرات شما
captcha refresh