جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 23 بهمن 1401
کد 1051

ارزیابی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی توسط ارزیابان جشنواره ملی نظام پیشنهادها

با توجه به حضور شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها، ارزیابی نظام پیشنهادهای شرکت انجام شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، در جلسه افتتاحیه این ارزیابی که با حضور مدیران ارشد ، میانی و اعضاء کمیته مرکزی پیشنهادها برگزار شد ، مهندس عظیم پور معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت، هدف غایی از پیاده سازی وتوسعه نظام پیشنهادها در شرکت را مشارکت حداکثری ذینفعان در تحقق اهداف و برنامه های شرکت اعلام نموده و بیان کرد که با توجه به ماهیت فعالیت های شرکت که در راستای تامین اساسی ترین نیاز های شهروندان می باشد مشارکت و همفکری تمامی ذینفعان بویژه کارکنان با ارائه پیشنهادهای سازنده و کاربردی بسیار مهم می باشد.
 در ادامه گزارشی از روند استقرار و سیر بلوغ نظام پیشنهادها در شرکت ارائه شد .در این گزارش ضمن اشاره به فعالیت های شرکت در حوزه تحول اداری، اهداف کمی تدوین شده و اقدامات مهم صورت گرفته درجهت رشد و توسعه نظام پیشنهادها ارائه گردید. در بخش دیگری از این گزارش به برنامه های آموزشی اجرا شده در راستای توانمند سازی کارکنان و جلب مشارکت آنها اشاره شد.      
ارزیابی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در قالب مدل ملی که در دو بخش توانمند سازها با مجموع 600 امتیاز و بخش نتایج و دستاورد ها با 400 امتیاز انجام می شود. توانمند ساز های این مدل شامل 7 معیار: رهبری، آموزش و توان افزایی، تبلیغات و فرهنگ سازی، سازماندهی، مدیریت سیستم اطلاعاتی ، فرایند ها نظام انگیزش  می باشد.
بر اساس گزاش سرارزیاب ، مستند سازی بر اساس معیار های مدل ارزیابی یکی از مهمترین نقاط قوت شرکت می باشد. ایشان همچنین مشارکت خوب مدیران، تصمیم گیری در کمیسیون توسعه مدیریت با حضور مدیر عامل شرکت، برگزاری جلسات منظم کمیته ، عارضه یابی نظام پیشنهادها، ایجاد فرهنگ برگزاری جلسات هم اندیشی ، نیاز سنجی های آموزشی برای کارکنان در سطح مختلف و پیش بینی روشهای خلاقانه در آموزش، اطلاع رسانی پیشنهادات اجرایی شده را از دیگر نقاط قوت سیستم بیان نمودند. شایان ذکر است طبق اعلام دبیرخانه نتایج ارزیابی در تاریخ 26بهمن ماه سال جاری اعلام و از شرکت های حاضر در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمد.







 
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 23 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 33
نظرات شما
captcha refresh