جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 20 بهمن 1401
کد 1050

بیانیه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾
بی شک دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی‌گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد.  این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گران‌قدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
آنچه تا به امروز  توانسته است ماندگاری انقلاب اسلامی و توسعه کرانه های نفوذ گفتمان آن در پهنه جهانی را رقم زند در حقیقت همان مولفه ها و ارکان اصلی آن یعنی "عنایات حق تعالی، مکتب متعالی، رهبری حکیمانه و مردم بصیر "بوده است؛ که هم اکنون الگویی ارزشمند و سرنوشت‌ساز را فراروی آحاد ملل و جوامع دیگر برای رهایی از سلطه مستکبران گشوده است.
پیروزی ملت بزرگ ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ که نشأت گرفته از باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم بود، نشان داد با بیداری و حضور در صحنه، با تحمل مشقت و سختی و با نثار خون فرزندان پاک خود، نهالی را که از دهه ۴۰ به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، به بار نشست، تجلی پیروی از ولایت فقیه و خلق حماسه بود. خیزش عظیم و حضور مردم همیشه در صحنه با عزم و اراده‌ای بزرگ کاخ استبداد و تزویر را فرو ریخت و ” وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ ” تحقق یافت. و بهار در زمستان روییدن گرفت.
اینک در حالی که ایران اسلامی همچون نگینی در خاور میانه می درخشد ، طلوع فجر دیگر را همه با هم جشن خواهیم گرفت و بار دیگر به همه جهان ثابت خواهیم کرد که تهدید، تحریم  و توطئه ذره ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران را به رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد.
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اطلاع می رساند کلیه کارکنان و مديران شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي در سال تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي والاي رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و شهداي گرانقدر و با تبعيت از فرامين و منويات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) بار ديگر يک صدا و يکپارچه با ملت غيور ايران اسلامي و همگام با مردم شريف استان در راهپيمايي پر شکوه و به يادماندني يوم الله 22بهمن شرکت نموده و حماسه ديگري را خلق خواهيم نمود .
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 20 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 32
نظرات شما
captcha refresh