جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 19 بهمن 1401
کد 1046

طرح آبرسانی به روستای سفیدان جدید افتتاح شد

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر طرح آبرسانی به روستای سفیدان جدید، سفیدان عتیق ، اولی کندی و همچنین احیاء و بازسازی چشمه قدیمی روستا با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان تبریز، معاون مهندسی و توسعه آب استان، مدیر امور آب و فاضلاب تبریز با هزینه 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در آیین افتتاح آبرسانی به روستا گفت: در این پروژه حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق 70 متر با دبی 8 لیتر بر ثانیه ، حصارکشی با فنس و نصب کانکس(اتاقک)، همچنین نصب کلرزن و اجرای خط انتقال با لوله 110 پلی اتیلن به طول 250 متر و نیرورسانی به طول 1 کیلومتر که شامل تیرگذاری و نصب ترانس برق اجرا شده است.
مهندس خانی افزود: احیاء و بازسازی چشمه قدیمی روستا که به مرور زمان از مدار بهره برداری خارج شده بود و اصلاح شبکه توزیع آب به طول  2000 متر از دیگر کارهای انجام شده در این پروژه  می باشد.
وی ادامه داد: روستای سفیدان جدید از روستاهای واقع در شمال شرقی و در فاصله 20 کیلومتری شهر تبریز قرار دارد و دارای 1300 فقره انشعاب می باشد .
در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور در مسجد جامع اسپیران تصریح کرد: این طرح آبرسانی که شاهد آن بودیم به دلیل خشکسالی دچار کمبود آب بودند که از این پس دارای آب پایدار و دائمی خواهند بود.
مهندس خانی تاکید کرد: در کل برای پروژه های این 3 روستا 15 میلیارد تومان هزینه شده است که 3 میلیارد تومان آن فقط برای تکمیل و اصلاح شبکه آن ها بود است.









 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 19 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 42
نظرات شما
captcha refresh