جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 16 بهمن 1401
کد 1041

جلسه مجمع عمومی بودجه پیشنهادی 1402 شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به ریاست مهندس آقازاده حبشی معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با حضور مهندس خانی، مدیر عامل شرکت آبفا آذربایجان شرقی، سهامداران این شرکت از جمله نماینده سهام شهرداری ها و کلیه معاونین شرکت برای تصویب بودجه پیشنهادی سال 1402 تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی؛ کلیات بودجه سال 1402  شرکت آب وفاضلاب به تصویب اعضاء جلسه رسید.
در ابتدای جلسه مهندس خانی از عملکرد و فعالیت هیأت مدیره این شرکت در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای یکسال مالی، اعم از درآمدها ، اعتبارات دولتی، سایر منابع تامین اعتبار و برآورد هزینه ها جهت تحقق سیاست ها و نیل به اهداف شرکت آب وفاضلاب استان و همچنین در خصوص کلیات بودجه سال 1402 گزارشی ارائه نمود و بعداز بحث و بررسی کارشناسی و ارائه نقطه نظرات کارشناسان شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، بودجه پیشنهادی سال 1402 شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی مورد تصویب صاحبان سهام قرار گرفت.
در ادامه جلسه مهندس آقازاده حبشی معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نیز مطالبی را برای بهبود عملکرد اقتصادی شرکت آب و فاضلاب استان ارائه نمود.
وی افزود: بر استفاده از سرمایه های راکد و ایجاد ارزش افزوده از آن ها تاکید کرد و گفت: حفاظت فیزیکی و پدافند غیرعامل نیز در تمام مناطق و پروژه ها باید به شدت جدی گرفته شود.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: اولویت با آب شرب مردم عزیز است و در کنار بحث کیفی آب باید با برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت به فکر گذر از تنش آبی سال بعد بود که خوشبختانه در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی کارهای خوبی در این حوزه انجام شده است.
مهندس آقازاده حبشی اظهار کرد: باز تخصیص آب جهت مشارکت های عمومی و خصوصی مهم است و در این باره استفاده از پساپ تولیدی تصفیه خانه ها جهت استفاده در صنعت ضروری می باشد.
وی گفت استفاده از ظرفیت خیرین نیز در حوزه آب و فاضلاب با کمک و جهش در پروژه ها می شود که آذربایجان شرقی در این حوزه هم پیشرو بوده و با کمک این بزرگواران توانسته با مبلغ 54 میلیارد تومان مشکل 91 روستا حل شود.
وی ابراز امیدواری کرد: در سال آینده شاهد پیشرفت شرکت آبفای استان در همه حوزه های تعیین شده اهداف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی باشیم.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان از تمامی کسانی که به هر نحو در تهیه و تدوین بودجه سال 1402 شرکت همکاری و همیاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.








 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 16 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 52
نظرات شما
captcha refresh