جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 11 بهمن 1401
کد 1038

کسب مقام سوم انفرادی آذربایجان شرقی در مسابقات شطرنج وزارت نیرو

“ افشین پوینده” از کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با کسب 4 پیروزی و ۲ تساوی موفق به کسب مقام سوم انفرادی میز 1 از میزهای شش گانه بیستمین دوره از مسابقات سراسری شطرنج وزارت نیرو در بخش برادران شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق و یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۷۶ بازیکن، سرپرست و مربی در قالب ۳۰ تیم از ۲۳ استان کشور به میزبانی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی از ۱۳ تا ۲۰ دیماه در بیرجند برگزار شد.
گروه پنج نفره منتخب از شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی متشکل از “مختار افراسیابی، امین حسن زاده، بهمن مدقالچی، شریف زاده و سیامک سوزنده (سرپرست)” در این دوره از مسابقات حضور یافتند که “افشین پوینده” موفق به کسب مقام سوم انفرادی میز 1 از میزهای شش گانه بیستمین دوره از مسابقات سراسری شطرنج وزارت نیرو در بخش برادران شد.
در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی، صنعت آب و برق گیلان “الف”، صنعت آب و برق گیلان “ب” و تیم صنعت آب و فاضلاب استان تهران به ترتیب رتبه اول تا سوم بیستمین دوره از مسابقات سراسری شطرنج وزارت نیرو را بدست آوردند.








   
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 11 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 49
نظرات شما
captcha refresh