جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 10 بهمن 1401
کد 1037

برگزاری جلسه شورای فرهنگی شرکت آب و فاضلاب کشور با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آبفا کشور برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی شرکت آب و فاضلاب کشور با حضور دکتر اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آبفا به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و اعضای شورای فرهنگی برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آّب و فاضلاب کشور گفت: کار فرهنگی از  اوجب واجبات است و با باید برنامه منظم، دائم و بی وقفه موضوعات مختلف را پیگیر و انجام داد .
دکتر جعفری افزود: مباحث فرهنگی، دینی و اجتماعی از جمله مسائل مهم در جامعه است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و اکنون که در رویداد مهم پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را پیش رو داریم باید خادمین فرهنگی و بسیج یکبار دیگر با دعوت از کارکنان جهت حضور هر چه با شکوه تر در این مراسمات همکاری و هماهنگی لازم را بعمل آورند.
وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی و دینی باید در راستایی باشد که از تمامی اعیاد و مناسبت های فرهنگی، ملی و مذهبی بیشترین بهره برداری را در زمینه ایجاد حس همکاری و نشاط ، ترویج فرهنگ اقامه نماز ، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و سایر برنامه های ابلاغی امور فرهنگی و دینی و حوزه مقاومت بسیج وزارت نیرو در دستگاه های زیرمجموعه را داشته باشد.
جلسه مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آّب و فاضلاب کشور اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف یکی از وظایف مهم شرکت است که با کارهای فرهنگی خوب و با سنجش جامعه و با تکیه بر فرهنگ اسلامی با مشارکت چشمگیر همکاران و مردم می توان گام های بلندی در این حوزه برداشت.
دکتر جعفری تاکید کرد: دنیای امروز دنیای تکنولوژی‌های جدید است که چنان با سرعت وارد زندگی بشر شده و راه نفوذ خود را ادامه می‌دهند که نمی‌توان از کنار آن‌ها با بی تفاوتی گذشت بلکه باید با آن‌ها به روش صحیح برخورد کرد تا بیشترین سود و استفاده حاصل آید ودر صورت عدم مدیریت صحیح نیز ممکن است تأثیرات مضر آن بر زندگی کودکان و نوجوانان ما غیرقابل جبران شود لذا شورای فرهنگی ودینی شرکت آبفا نسبت به برگزاری دوره های مختلف جهت آموزش فرزندان هنگام مواجهه با خطرات احتمالی برنامه ریزی نماید.
در ادامه، جلسه با گفتگو و نظرات سایر مسئولین فرهنگی دینی شرکت های آب و فاضلاب در استان ها ادامه پیدا کرد.









 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 10 بهمن 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 47
نظرات شما
captcha refresh