جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 26 دي 1401
کد 1028

نشست هم اندیشی مدیر عامل آبفای استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونان و مدیران این شرکت با مدیران مناطق تبریز و شهرستان ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از مدیران شهرستان های استان خواست در تصمیم سازی ها مشارکت فعال داشته باشند تا شرکت را برای رسیدن به اهداف خود یار نمایند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ مهندس خانی در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همکاران به تشریح  آخرین وضعیت پروژه های در دست اجراء ، استفاده از آب های نامتعارف و وضعیت منابع آب استان در شهرها و روستاهای استان از نظر میزان بهره مندی از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی پرداختند و خواستار همکاری همه جانبه مدیران شهرستان ها در جهت رسیدن به اهداف عالی شرکت شدند.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان در جهت ارائه خدمات مستمر و مطلوب تر و تامین بلند مدت آب شرب شهرها و روستاههای استان فعالیت ها و اقدامات بسیار موثری  انجام و در دست اجرا دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به مردم را اولویت نخست دانست و گفت: لازمه رسیدن به این هدف مهم در ابتدا رضایت شغلی کارکنان است که تمام تلاش خود را در این راستا به کار می‌بندیم.
مهندس خانی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم شریف آذربایجان شرقی ، همواره اولویت مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوده و با تدابیر اندیشیده شده این راه با قوت بیشتر ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل آبفای استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از ۱۰ هزار روستای محروم کشور، 152 روستای محروم در قالب طرح بزرگ ملی جهاد آبرسانی به استان آذربایجان شرقی تعلق دارد، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 2500 میلیارد ریال در حال اجرا می‌ باشد.
مهندس خانی تصریح کرد: امیدواریم با  اجرای پروژه های که در راستای  محرومیت زدایی و در  جهت توسعه و خدمات رسانی  مطلوب تر  به روستاها انجام میگیرد شاهد افزایش شاخص برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای استان باشیم .
وی اظهار کرد: در سطح استان و در شهرستان ها پروژه های خوبی در حال اجرا داریم که مدیران شهرستان ها خواستارم به مسئولان شهرستان خود به صورت کامل درباره پروژه ها اطلاع رسانی شود تا جریان آخرین اقدامات شرکت قرار گیرند.


مدیر عامل آبفای استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای تامین فشار مناسب آب شرب و جهت عبور از تنش آبی در سال آینده، طرحهای جامع آبرسانی در مقاطع زمانی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت تعریف و درحال اجراست که با برنامه ریزی دقیق و اجرای به موقع شاهد مشکلات در آینده نباشیم.
مهندس خانی تعامل بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را ازمحورهای مهم توسعه و آبادانی دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم موانع و مشکلات را کاهش و یا برطرف و راهکارهای عملی برای خدمت رسانی بهتر به مردم را انتخاب نماییم.
وی با بیان اینکه کاهش هزینه غیر ضروری و افزایش درآمد از جمله اولویت های شرکت است افزودند: انضباط مالی، تکریم ارباب رجوع، تلاش و کار جهادی از جمله مواردی است که همه  باید به آنها توجه داشته باشیم.
رئیس هیئت مدیره آبفای استان آذربایجان شرقی افزود: برای دستیابی به اهداف شرکت باید تفکر و برنامه ریزی داشته و لازمه رسیدن به این اهداف اتحاد و همدلی است.
مهندس خانی ارائه پیشنهادها و راهکارهای اصلاحی توسط کارکنان را مفید دانست و خواستار ارائه پیشنهادات و نظرات توسط همکاران جهت پیشبرد اهداف شرکت شد
در ادامه این نشست مدیران شهرستان ها نیز از اقدامات انجام شده، پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب و مشکلات شهرستان مربوطه گزارشی ارائه کردند.











  • نوشته شده
  • در دوشنبه 26 دي 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 71
نظرات شما
captcha refresh