جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 26 دي 1401
کد 1027

تجلیل از بانوان آبفا آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت روز زن و مادر

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، از بانوان شاغل در آب وفاضلاب استان تجلیل شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، معاونین و مسئولین شرکت  از بانوان همکار قدردانی شد.
مهندس خانی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، با برشمردن اهمیت و ارزش وجودی زن در نظام اسلام و توجه و احترام ائمه اطهار از جمله پیامبر اکرم (ص) بر شأن و منزلت زن تاکید نمود .
وی افزود : مادر در خانواده یکی از اساسی ترین نقش ها را ایفا می کند آن هم تربیت فرزندان صالح و تحویل آن به جامعه است، چرا که تربیت فرزند از رکن‌های اساسی رشد و پیشرفت جامعه است.
مهندس خانی با برشمردن گوشه‌ای از توانمندی‌های آنها در انجام امور اداری و تخصصی، درکنارانجام وظیفه مادری و همسری خود گفت: بانوان شاغل در آب وفاضلاب  استان جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریت ادارات و واحدها نقش ایفا ‌کنند.
مدیرعامل آب وفاضلاب استان با اشاره به توانمندی بانوان در انجام وظایف و ابراز رضایت از عملکرد ایشان در جایگاهی که قرار دارند ، ابراز امیدواری نمود با اقدامات انجام گرفته ، امکان بهره مندی از این توانایی در عرصه های مدیریتی بیشتر فراهم شود . وی در ادامه با تشریح نقشه استراتژی و شعار شرکت ، از نقش بانوان شرکت در تحقق اهداف و برنامه های شرکت تقدیر کرد .
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت نیز در این مراسم با بیان اینکه الگوی زن مسلمان ایرانی به عنوان زن تراز ایرانی معرفی شده و وظیفه شما بانوان است که این الگو را به خوبی تبیین و معرفی کنید و بانوان همکار توانائی های زیادی در امور مختلف اجتماعی و اجرائی دارند و در این ارتباط نیز شرکت آب وفاضلاب استان آمادگی دارد از توان مدیریتی و اجرائی بانوان استفاده نماید و انتظار می رود بانوان نیز در ایفای نقش اصلی خود در امور خانواده با مشکل مواجه نشوند.
قبل از سخنان مدیرعامل شرکت نماینده و مشاورامور بانوان شرکت گزارشی از عملکرد وفعالیتهای امور مربوط به بانوان را در طول سال گذشته ارائه نمودند .
 
ودر پايان با اهداء جوایز و لوح يادبود از تمامي خواهران تجليل شد .
















 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 26 دي 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 76
نظرات شما
captcha refresh