جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 27 آذر 1401
کد 1005

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی:

مشترکین کم‌مصرف آب، پاداش می‌گیرند

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، پاداش‌های کاهش مصرف برای مشترکین مشمول لحاظ می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: در خصوص کاهش مصرف و تشویق مشترکین خانگی به مدیریت مصرف بهینه آب، پاداش‌های کاهش مصرف برای مشترکین مشمول لحاظ می‌شود و پاداش مذکور مشمول آن دسته از خانوارهایی است که مصرف آن‌ها پایین‌تر از الگوی مصرف باشد و در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مصرف خود را کاهش دادند.
مهندس خانی افزود: پاداش کاهش مصرف یاد شده را معادل نرخ غیر یارانه‌ای آب به مبلغ ۳۳هزار و ۶۲۲ریال به ازای هر متر مکعب کاهش مصرف برشمرد.
وی در ادامه داد: شرایط اهدای پاداش فوق شامل مشترکینی است که مصرف مدت مشابه سال گذشته آن ها کمتر از الگو و به میزان کاهش مصرف صورت گرفته و نیز مشترکینی که مصرف مدت مشابه سال گذشته آن‌ها بیشتر از الگو بوده و پس از این ابلاغ پایین‌تر از الگو مصرف کردند نیز به میزان کاهش مصرف خواند.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اظهار کرد: مبلغ کل تشویقی در نظر گرفته شده برای استان یک میلیارد و سیصد میلیون تومان برای 54360 خانوار می باشد که برای شهر تبریز 853 میلیون تومان برای 35164 فقره انشعاب با میانگین متوسط پاداش 240 هزار ریال در شهرستان ها 390 میلیون تومان برای 16894 فقره با میانگین متوسط 231 هزار ریال و در روستا ها 57 میلیون تومان برای تعداد 2302 فقره با متوسط پاداش 248 هزار ریال می باشد.
مهندس خانی در پایان اشاره کرد که مصارف موضوع ابلاغیه مذکور مشمول واحدهای دارای موانع قرائت، شکستگی، واحدهای خالی از سکنه و اقامتگاه‌های غیردایم نمی‌شود.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 27 آذر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 54
نظرات شما
captcha refresh