جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 24 آذر 1401
کد 1003

اعضای جدید هیئت مدیره شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی معرفی شدند.

با حضور مدیرعامل آبفای استان آذربایجان شرقی اعضای جدید هیئت مدیره شرکت معرفی و از زحمات مهندس پایا، عضو سابق هیئت مدیره تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در جلسه روز سه شنبه هیئت مدیره شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی  که با حضور مهندس محمد خانی، رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی، آقای مهندس جاوید عظیم پور به عنوان عضو اصلی و آقای مهندس ابراهیم عباسپور همراه خانم مهندس نیک مرام به عنوان اعضای علی‌البدل ، احکام خود را دریافت کردند و از زحمات آقای مهندس حسین پایا عضو سابق هیئت مدیره تقدیر شد.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای شرکت آب و فاضلاب نزد مردم گفت: اتخاذ تصمیمات درست، به مدیرانی درستکار و شایسته احتیاج دارد و اعضای جدید، مدیران باسابقه و توانمند شرکت هستند که سالها است که نسبت به آنها شناخت دارم و امیدوارم همواره و همچون پیش در این راه موفق باشند.
وی ادامه داد: بر اساس جلسه شورای معاونین و اساسنامه شرکت ، آقای مهندس جاوید عظیم‌پور به عنوان عضو اصلی و آقای مهندس ابراهیم عباسپور به همراه خانم مهندس نیک مرام به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شده اند که برایشان آرزوی توفیق دارم.
مهندس خانی افزود، شرکت ما سالها از خدمات آقای مهندس پایا بهره برده و همه از وی خاطره خوش دارند و ان‌شاءالله همواره سلامت و پیروز باشند و بتوانیم همچنان از مشاوره هایشان در جهت پیشبرد اهداف شرکت  بهره ببریم.
مهندس پایا در این جلسه با اشاره به دوران کاری خود، گفت خدا را شاکرم که توانستم سالها در این شرکت خدمتگذار مردم باشم و افتخار میکنم که در شرکت آب و فاضلاب بازنشسته شده ام و همواره خود را متعلق به شرکت میدانم لذا هر زمانی لازم باشد در حوزه های فکری و مشاوره ای در خدمت شرکت خواهم بود.
در پایان جلسه، لوح تقدیری به رسم یادبود و به جهت تلاشهای شبانه روزی به مهندس پایا اهدا شد.











 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 24 آذر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 115
نظرات شما
captcha refresh