جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 21 آذر 1401
کد 1002

قدردانی فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در شرکت از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

فرزندان شاهد شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به پاس قدردانی از زحمات مدیر عامل این شرکت با اهداء لوح سپاس از مهندس محمد خانی قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ فرزندان شاهد و ایثارگر شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از زحمات بی دریغ مهندس خانی مدیرعامل شرکت در پیگیری امور مربوطه و اهتمام در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری و شرکت در گلزار شهدا به عنوان یکی از مروجان فرهنگ غنی ایثار و شهادت تقدیر کردند.
متن لوح سپاس بدین شرح است:
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص):
اکنون‌که به برکت انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران عطر جهاد و شهادت، ایثار و فداکاری در این مرزوبوم مشام هر انسان آزاده‌ای را نوازش می‌دهد شایسته است یاد و خاطره مردان بزرگ و باعظمتی که با نفس مسیحایی بت‌شکن قرن امام خمینی (ره) این ایمان و اعتقاد در روح و جانشان دمیده شد و آزادانه و عاشقانه در وادی معرفت گام نهادند را گرامی بداریم و بر ارواح طیبه آنان درود فرستاده و برای ادامه دادن راه متعالی آنان با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین در میدان عمل آماده و مهیا باشیم.
لذا در این راستا بر خود دین میدانیم که از زحمات بی دریغ جنابعالی در پیگیری امور مربوطه و اهتمام در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری و شرکت در گلزار شهدا به عنوان یکی از مروجان فرهنگ غنی ایثار و شهادت تقدیر نموده و امیدواریم در سایه الطاف بی کران الهی و در ضل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تمسک به آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در ادامه طریق شهدای اسلام بیش از پیش موفق و پیروز باشید. دوام توفیق شما را از درگاه ایزد منان مسالت داریم.
فرزندان شاهد و ایثارگران
شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 21 آذر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 62
نظرات شما
captcha refresh