جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 7 آذر 1401
کد 994

نشست هم‌اندیشی گفتمان‌سازی سازمانی برگزار شد.

با هدف به‌اشتراک‌گذاری تجربیات موفق حوزه مدیریت نیروی انسانی سمینار تخصصی هم‌اندیشی گفتمان‌سازی سازمانی با حضور مدیران و صاحب‌نظران آن حوزه به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ،در ابتدای این نشست مهندس عظیم پور، معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان ضمن خیرمقدم به مدعوین و مسئولین گفت از جناب آقای دکتر فتح زاده برای دستور و هماهنگی این نشست تشکر می‌کنم و تشکر ویژه‌ای نیز از دکتر عجمی که سوابق پربار علمی و مدیریتی‌شان در سطح ملی برای همگان مشخص است می‌کنم، ان‌شاءالله به کمک دانش و تجربیات ایشان بتوانیم گامی در جهت تعالی و بهبود مستمر سازمان برداریم.
وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای توسعه برنامه‌های تحول اداری اقدامات ویژه‌ای را در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی اجرا و به طور مستمر در جهت بهبود آنها تلاش نموده است. این شرکت در بخش توانمندسازی منابع انسانی اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی شامل حوزه‌های عمومی، بهبود مدیریت، توجیهی و شغلی اختصاصی با تعهد سالانه (۱۴۰۱) ۵۳ هزار نفر - ساعت نموده است.
مهندس عظیم پور افزود: از دیگر اقدامات و دستاوردهای این شرکت می‌توان به توسعه دولت الکترونیک و سیستم‌های مکانیزه جهت ارائه خدمات غیرحضوری، برنامه‌ریزی برای توسعه مشارکت کارکنان از طریق نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها، توجه ویژه به ارتقای سلامت اداری از طریق تشکیل گروه‌های بازرسی و برنامه‌ریزی برای بازرسی زمان‌بندی شده از مناطق، توجه ویژه به استقرار نظام‌های مدیریتی نوین مانند استقرار مدیریت دانش اجرای پروژه محاسبه ردپای کربن، دریافت گواهینامه جایزه ۳۴۰۰۰ از دانشگاه تهران و دریافت تندیس بلورین از دبیرخانه انجمن مدیریت ایران برای اجرای مدیریت دانش و نهایتاً کسب عنوان رتبه برتر و دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی در مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی در استان آذربایجان شرقی نام برد.
در ادامه دکتر محمود عجمی مشاور و نویسنده کتاب در حوزه مدیریت از مدیران اسبق وزارت نیرو به ارائه پیشینه‌ای از روش‌های مدیریت در ایران و جهان پرداخت.
دکتر عجمی با تأکید به علمی بودن روش‌های مدیریت گفت نباید به بهانه اقتضائات از علم مدیریت که شکل‌گرفته در کشورهای غربی می باشد غافل شویم.
وی ادامه داد ایجاد گفتمان به همسویی نیروهای سازمانی کمک می‌کند و تجربیات موفق و موثق این موضوع را تأیید می‌کند.
وی افزود گفتمان در سازمان دستوری نیست و حداقل دوطرفه است؛ اما احتیاج به آرمان دارد و درصورتی‌که اعضای تصمیم‌گیر در هدف و مسیر به وفاق برسند، یک تیم تشکیل خواهد شد.
در انتهای نشست، مدیران، مسئولین و صاحب‌نظران به پرسش‌وپاسخ و تضارب آرا درباره موضوعات مطرح شده پرداختند.
شایان ذکر است در این نشست جمعی از مدیران و همکاران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.








 
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 7 آذر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 72
نظرات شما
captcha refresh