جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 7 آذر 1401
کد 992

امضای تفاهم نامه همکاری آب و فاضلاب و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مهندس عباسپور معاون توسعه و بهره برداری آب و سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا تفاهم نامه همکاری برای انجام پروژه های محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی در مناطق کم برخوردار و محروم امضا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، ضمن ابراز خرسندی و همکاری بین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای اجرای پروژه های فرهنگی و محرومیت زدایی بر لزوم همکاری همه جانبه در راستای تسریع روند عملیات آبرسانی تاکید کرد .
مهندس خانی افزود: امیدواریم اثر و برکات اجرای این پروژه ها که بخشی از آن محرومیت زدایی و تامین آب شرب است مثمر ثمر باشد.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه برای تسریع، جهت دهی و کمک به اجرای طرح های عمرانی در نقاط محروم و مناطق روستایی و همچنین همکاری و اقدامات اجرایی در زمینه پیشبرد اهداف آب روستای دهستان های مورد هدف انجام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: بر اساس این تفاهم نامه شناسایی منابع آبی موجود، تجمیع و ساماندهی آن ها، آموزش و فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف، احصاء مشکلات و علل عدم مدیریت مصرف آب در روستاها به صورت میدانی و ارائه راهکار سازنده در جهت رفع مشکلات و همچنین کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تقویت روحیه کار و خود اتکایی از اهداف دیگر این تفاهم نامه است.
فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی با ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند و ماشین آلاتی که دارد می‌تواند در اجرای پروژه‌های زیر بنایی کمک های شایانی نموده تا انشالله مردم فهیم و شریف در مناطق محروم استان نهایت استفاده را از اجرای پروژه‌های ببرند.
سردار عباسقلیزاده افزود: وقتی صحبت از خدمت کردن به مردم است، سپاه در کنار و همراه دستگاه‌های اجرایی است و در بحث تامین آب مورد نیاز مردم با تمام ظرفیت خدمت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: هم از طریق پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی و تامین آب در مناطق روستایی و هم از طریق ماموریت‌های ارشادی و فرهنگ سازی با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری داشته و خواهیم داشت و این تفاهم نامه نیز نمود این همکاری‌ها است.
فرمانده سپاه عاشورا در پایان تاکید کرد: از ظرفیت بسیجیان و گروه‌های جهادی نیز در اجرای این پروژه ها به نحو احسنت استفاده خواهیم کرد.






 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 7 آذر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 53
نظرات شما
captcha refresh