جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 2 آذر 1401
کد 986

برگزاری دوره آموزشی مدیریت مشارکتی با تاکید برنظام پیشنهادها در شرکت آب وفاضلاب استان

دوره آموزشی مدیریت مشارکتی با تاکید بر نظام پیشنهاد ها در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، دوره آموزشی مدیریت مشارکتی با تاکید بر نظام پیشنهادها در مورخه 29/08/1401 در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
 معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت در ابتدای این دوره آموزشی، ضمن بیان گزارشی از سابقه اجرایی این موضوع در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و ارائه شاخص های مهم عملکردی مانند سرانه پیشنهادها، درصد مشارکت مدیران و کارکنان، نرخ پیشنهادهای مصوب، نرخ پیشنهادهای اجرا شده و... بر رویکرد مدیریت ارشد شرکت برای جلب مشارکت کارکنان در راهبری وظایف و ماموریت های شرکت تاکید نمود.
وی افزود: مدیران ارشد از توسعه مشارکت کارکنان از طریق ارائه ایده های نو و خلاقانه حمایت و استقبال می کنند.
در ادامه دکتر سعید فتح الهی راد( مدرس و مشاور برجسته حوزه پیشنهاد ها) با بیان مقدمه ای از نحوه ورود مفهوم نظام پیشنهادها به کشور و استقبال نظام اداری از آن بدلیل سنخیت بیشتر این موضوع به تشریح مطالب آموزشی پرداخت.
طی این دوره آموزشی مفاهیم مربوط به تفاوت وظیفه با پیشنهاد و همچنین اهمال در انجام وظایف ، خصوصیات یک پیشنهادخوب ،  تکنیک های خلاقیت برای توسعه نظام پیشنهادها ، معیار ها ی بررسی و پذیرش پیشنهاد از طرف تیم بررسی کننده، دلایل عدم مشارکت کارکنان در موضوع نظام پیشنهادها و نقش مدیران در ترغیب آنها و همچنین اهمیت مفهوم مشارکت در زندگی شخصی و خانوادگی ارائه شد.
شایان ذکر است این دوره آموزشی برای دو گروه کارکنان و مدیران برگزار شده و در آن کلیه سطوح از کارکنان حضور داشتند.






 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 2 آذر 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 52
نظرات شما
captcha refresh