جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401
کد 929

برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی دفتر کار سبز با هدف تعمیق دانش و فرهنگ سبز

جلسه آموزشی و توجیهی در راستای استمرار دفتر کار سبز در حوزه ی ستادی و 14 واحد تابعه و با هدف تعمیق دانش و فرهنگ سبز در سالن کنفرانس شهید فخری زاده شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزارشد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، در راستای استمرار دفتر کار سبز در حوزه ی ستادی و 14 واحد تابعه، جلسه آموزشی توجیهی در مورخه 1401/06/29 با هدف تعمیق دانش و فرهنگ سبز در شرکت و با حضور آقای دکتر امامی رئیس انجمن مدیریت سبز ایران، اعضای کارگروه دفتر کار سبز شرکت و نیز رابطین سبز مناطق تابعه در محل سالن کنفرانس شهید فخری زاده برگزار گردید.
 در ابتدای جلسه مهدوی نیک دبیر کمیته مدیریت سبز ، به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات سال 1400 پرداخت و یادآور شدند که به اذعان رئیس انجمن مدیریت سبز ایران، اقدامات سال گذشته شرکت آبفا نه تنها در سطح شرکت های آبفا و وزارت نیرو بلکه در سطح دستگاههای اجرایی استان بی سابقه و بی نظیر بوده و به الگویی برای آنان تبدیل شده است.
دکتر امامی رئیس انجمن مدیریت سبز ایران در این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در خصوص حمایت و توجه ویژه ایی که به توسعه فرهنگ سبز و پروژه های سبز داشتند یادآور شد که در راستای تعمیق دانش و فرهنگ سبز که امسال با تغییر رویکرد همراه بوده و با شعار اقتصاد ما همان محیط زیست شرکت ماست پروژه ها را  پیش می بریم.
 در ادامه برنامه مهندس عباسی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری ضمن تقدیر از زحمات همه همکاران درگیر در این پروژه ها از رابطین سبز مناطقی که موفق به اخذ گواهینامه های دفتر کار سبز شده بودند با اهدای لوحی تقدیر به عمل آورد.
 همچنین کلاس آموزشی توجیهی برای رابطین سبز مناطق برگزار و از برنامه ها و دانش های نوین در عرصه مدیریت سبز آگاهی یافتند.
لازم به توضیح می باشد که شرکت آبفا در سال 1400 علاوه بر استقرار دفتر کار سبز و دریافت گواهینامه از جامعه سبز اروپا و انجمن مدیریت سبز ایران در حوزه ی ستادی و 14 واحد تابعه، موفق به اخذ گواهینامه محاسبه ردپای کربن برای تصفیه خانه فاضلاب مراغه  از بنیاد جهانی انرژی و نیز استمرار مدل مدیریت سبز تصفیه خانه تبریز و اخذ نشان مدیریت سبز از شانزدهمین دوره جایزه مدیریت سبز ایران گردید.
















  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 30 شهريور 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 42
نظرات شما
captcha refresh