جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401
کد 918

صعود گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به آبشار داران داش

گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر متشکل از 17 همنورد ، موفق به صعود به آبشار داران داش در شهرستان مرند گردید.
به گزارش دفتر   روابط عمومی آب وفاضلاب استان، آبشار و دره داران داش یکی از جاذبه های دیدنی مرند در استان آذربایجان شرقی است که در ۲۴ کیلومتری زنوز و در نزدیکی روستای هریس یا هوروز قرار دارد این دره در دامنه‌های جنوب شرقی ارتفاعات کیامکی و دامنه کوه زیدر قرار دارد که یکی از مناطق تحت حفاظت محیط‌زیست استان است.
همنوردان پس از طی مسافت ماشینی شهرهای مرند و زنوز و روستاهای زونوزاق و دارانداش، در ادامه مسیر پیاده با طی حدود یک ساعت در مسیر سراشیبی به ته دره داران داش رسیده و از آنجا بصورت معکوس اقدام به صعود نموده و آبشارهای هفتگانه، طول مسیر را با لوزم و تجهیزات مناسب و سختیهای بسیار در داخل آب خنک جاری در دره، صعود نمودند.
اعضای گروه در این برنامه آقایان یوسف زاده ، وکیلی ، اسمعیل پور ، جمشیدی ، مدقالچی ، عباسی ، اظهری ، رستم پور ، نیک خصلت ، داور ، فرخی ، فضلعلی ، حقی ، قدسی خواه ، رادمهر ، محمدی به سرپرستی آقای ناصراهری بودند.
















 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 9 شهريور 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 36
نظرات شما
captcha refresh