جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 1 شهريور 1401
کد 908

برگزاری مراسم تجلیل از همکاران آزاده شرکت آب وفاضلاب استان

به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت‌ آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از همکاران آزاده و حماسه سازان دوران دفاع مقدس ؛در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید .
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، مراسم تجلیل از همکاران آزاده شرکت با حضور مهندس بقائی مشاور استاندار در امور ایثارگران ، مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ،معاونین و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید .
در این مراسم مهندس خانی با اشاره به نقش مهم آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: جانفشانی ها و بزرگ مردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همیشه و در همه اعصار جاودانه خواهد بود . این بزرگ مردان با رشادت و اقتدار در جنگ تحمیلی حماسه بزرگی آفریدند و این کشور مدیون از خودگذشتگی آنان هست.
وی ادامه داد: آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند و اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری این افراد است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان افزود: این بزرگان، دوران سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان بدون منت و چشم داشتی در خدمت مردم و نظام هستند.
در این مراسم هر یک از آزادگان به بیان خاطرات خود در دوران سخت اسارت پرداختند .
در پایان مراسم لوح سپاسی به همکاران آزاده شرکت آب وفاضلاب استان از طرف مدیرعامل شرکت اهداگردید .














 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 1 شهريور 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 36
نظرات شما
captcha refresh