جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 18 مرداد 1401
کد 901

در دیدار رئیس مجتمع آموزش عالی آذربایجان با مدیرعامل شرکت آبفای استان رقم خورد:

تاکید بر افزایش همکاری آبفای استان با مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی آذربایجان

دیدار ریاست مجتمع آموزش عالی آذربایجان با مدیر عامل شرکت آبفای استان در راستای توسعه آموزش های تخصصی صنعت آب و فاضلاب انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای آذربایجان شرقی،  مدیرعامل شرکت آبفای استان ضمن تشکر از حضور دکتر  پریش رئیس مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی آذربایجان و هیئت همراه گفت: مجتمع آذربایجان سابقه درخشانی در امر آموزش نیروهای متخصص و مدیران دارد که مدتی بود به علت شیوع بیماری کرونا دوره های آموزشی حضوری متوقف و کمرنگ شده بود. اما با پایان یافتن پاندمی کرونا ، امیدواریم همکاری ها و ارتباطات میان شرکت آبفای استان و آن مجتمع گسترش یابد.
وی تاکید کرد پیشرفت در هر حوزه‌ای در گرو آموزش و توسعه نیروی انسانی است درنتیجه کیفیت آموزش برای ما از اولویت برخوردار است. بدین منظور باید استادان با کیفیت را هم در سطح استان و هم در سطح کشور بکارگیری کنیم، البته همواره قدردان استادان و پیشکسوتان توانمند این صنعت هستیم.
دکتر پریش، رئیس مجتمع آموزش عالی آذربایجان نیز ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت آبفای استان بخاطر توجه ویژه به موضوع کیفیت آموزش گفت: در مجتمع آموزشی پژوهشی آذربایجان هر ساله صد ها دوره آموزشی برگزار می گردد و تلاش میکنیم همواره متناسب با انتظارات،  کیفیت ارائه آموزش را ارتقا دهیم، البته مدتی نیز به دلیل همه‌گیری کرونا ناچاراً کلاسها آنلاین برگزار شد که با افت کیفیت و بعضا مشکلات سیستم حضورغیاب همراه شد اما پس از آن کیفیت آموزش به وضع سابق بازگشت و علاوه بر آن دانشجویان میتوانند از فضای و امکانات این مجتمع به نحو احسن استفاده کنند.
وی ادامه داد شرکت آبفای استان به عنوان شرکت نمونه شناخته میشود و همواره به فکر ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان است ما نیز مفتخر به این همکاری هستیم و امیدواریم این همکاری ها در سالهای آینده نیز ادامه یابد.







 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 18 مرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 46
نظرات شما
captcha refresh