جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401
کد 897

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ مهندس خانی ضمن ارایه فعالیت های صورت گرفته در حوزه تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان گفت: شرکت آبفا آذربایجان شرقی به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به مردم شهرها و روستاهای استان می باشد و تمام تلاش خود را جهت کاهش مشکلات آبرسانی انجام می دهد.
وی با اشاره به کاهش نزولات جوی و بارندگی ها در سال جاری گفت: اگر همه، صرفه جویی و مصرف بهینه را سرلوحه کار خود قرار دهیم می توانیم تابستان را با کمترین چالش آبی پشت سر بگذاریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های بالقوه و کم نظیری است که با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بکارگیری توانمندی‌های این بخش، می‌توان شاهد توسعه هر چه بیشتر در حوزه آب و فاضلاب بود.
مهندس خانی ادامه داد: توسعه بخش آبفا با سرمايه گذاري بخش خصوصي را رويكرد اصلي شركت آب و فاضلاب كشور نیز دانست و گفت: با همه مشكلات موجود، فضا براي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در صنعت آب و فاضلاب مهيا شده است.
وی اظهار کرد: امروزه با تضمين خريد در صنعت آب و فاضلاب، سرمايه گذاران نسبت به فروش محصولات خود اطمينان دارند.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تصریح کرد: همكاري بانك‌ها و مراكز تسهيلات دهنده با بخش خصوصي براي اجراي پروژه‌ها به نحو مطلوب و در زمان‌بندي مناسب، در ميزان مشاركت بخش خصوصي در پروژه هاي عمراني كشور بسيار موثر است و این کار باعث توسعه هرچه بیشتر حوزه آب و فاضلاب خواهد شد.
وی افزود: امکانات و ظرفیت‌های بخش آب و فاضلاب استان در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار می‌گیرد تا در راستای اجرای شعار سال جدید که توسط مقام معظم رهبری با عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین "نامگذاری شده است، همراه با دولت تمام توان خود را جهت توسعه استان انجام بدهند.
مهندس خانی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در اجرای پروژه ها از ماده 56 (فاینانس داخلی) در استان بهترین اعتبارات ممکن را کسب کنیم تا پروژه های نیمه تمام و همچنین بحث پروژه های فاضلاب را از این طریق به اتمام برسانیم.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی هم در این جلسه با قدردانی از خدمات ارزنده شرکت آب و فاضلاب استان در خدمات‌رسانی به مردم اظهار داشت: کار مهم شما با توجه به افزایش تقاضای مردمی برای تامین این مایع حیاتی و با وجود محدودیت‌هایی مانند کم آبی و خشکسالی که در کشور وجود دارد قابل تقدیر می باشد.
بهروزی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان با وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی توانسته به بهترین نحوه ممکن به مردم ارائه خدمت نماید.
وی از اعلام آمادگی در ارائه تسهیلات و زیرساخت ها به سرمایه گذاران در بخش آب و فاضلاب خبر داد.
در این دیدار در خصوص مسائل مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان از جمله توزیع و جذب اعتبارات عمرانی نیز بحث و تبادل نظر شد.
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 13 مرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 30
نظرات شما
captcha refresh