جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401
کد 896

جلسه قرارگاه جهادی آب‌رسانی به روستاهای استان، با حضور استاندار آذربایجان شرقی و ناظرعالی وزارت نیرو در پروژه های محرومیت زدایی

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه سیاست دولت و مجلس، تامین آب شرب روستایی و شهرهای زیر 5هزار نفر است، افزود: ما به عنوان مجری و مسئولان استانی در این راستا باید هماهنگ عمل کنیم.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، روند اجرای پروژه های جهاد ملی آبرسانی با عنوان محرومیت زدایی در محل استانداری آذربایجان شرقی و با حضور استاندار ، معاون امور عمرانی و هماهنگی ، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی ، ناظرعالی وزارت نیرو در پروژه های محرومیت زدایی ، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ، رئیس بسیج سازندگی آذربایجان شرقی و نمایندگان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
استاندارآذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص جهاد آبرسانی ملی با عنوان محرومیت زدایی گفت : بنده به نوبه خود به همه برادران عزیز در شرکت آب وفاضلاب استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خسته نباشید عرض می کنم و از مدیریت کلان این موضوع تقدیر می کنم .
وی افزود این اراده در مرکزیت استان وجود دارد که مسئله آب روستاهای استان حل گردد و برای این موضوع برنامه های بزرگی  رو تعریف نمودند.
خرّم با تاکید بر اینکه سیاست دولت و مجلس، تامین آب شرب روستایی و شهرهای زیر 5هزار نفر است، افزود: ما به عنوان مجری و مسئولان استانی در این راستا باید هماهنگ عمل کنیم.
عابدین رضوی خرم ادامه داد : از اینکه  با حضور مدیریت قوی و نیروهای کارامد در شرکت آب وفاضلاب استان با انگیزه و نیروی قوی پای کار می باشند خدای را بسی شاکر می باشم .
وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی درست و دقت لازم در اجرای پروژه های استانی تاکید کرد که باید نسبت به اجرای پروژه ها وهمچنین پیاده سازی طرح ها مدیریت ویژه داشته و باعث تحمیل هزینه های سرباری برای استان نشود .
استاندار آذربایجان شرقی درخصوص برنامه ریزی و زمانبدی انجام پروژه ها گفت : فصل کاری ما محدود می باشد و اگر ما زمانبدی درستی نداشته باشیم طبیعتا" عقب ماندگی کاری خواهیم داشت که این برای ما خوب نیست و از مدیران استانی می خواهیم نسبت به اجرای پروژه ها در زمان مناسب نظارت بیشتری داشته باشند .همچنین بحث کیفیت کاری در انجام این دست پروژه ها مطرح می باشد که نباید دقت و کیفیت کاری فدای سرعت شود . بنده واقف به توان جهادی همه شما می باشم و از شما براداران میخواهم که پروژه های آبرسانی با دقت و کیفیت لازم انجام گردد.
ناظر عالی جهاد آبرسانی وزارت نیرو هماهنگی میان شرکت آبفا را با سایر نهاد ها و بخشها اعم از بسیج سازندگی و استانداری بسیار ارزشمند توصیف کرده و گفت همین روحیه جهادی در بخشهای مختلف موجب پیشرفت و رفع محرومیت میشود.
دکتر خان احمدی ادامه داد کارهای بسیار خوبی در حال انجام است که بسیاری از آنها ان‌شاءالله طی چند ماه به بهره‌برداری خواهد رسید و بایستی اطلاع رسانی درست و مناسبی از روند اجرای پروژ ها انجام گیرد تا مردم شریف استان در جریان امر قرار گیرند .
در این جلسه مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در خصوص روند اجرای پروژه و درصد پیشرفت کاری به ارائه گزارش پرداخت .
مهندس خانی با بیان اینکه قرار است 121 روستای استان آذربایجان شرقی در مرحله اول در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان پروژ های محرومیت زدایی آبرسانی شود، اظهار کرد: این پروژه ها که پایان سال گذشته آغاز شده است هم اکنون از پیشرفت خوبی برخوردار می باشد.  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به تفاهم‌نامه سال گذشته با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مبلغ 250 میلیارد تومان در راستای آب‌رسانی به 121 روستای استان، گفت: آب‌رسانی به مجتمع قشلاقات کلیبر برای 16 روستا با پیشرفت فیزیکی 80 درصد، فاز 2 مجتمع ستارخان ورزقان برای 60 روستا با پیشرفت فیزیکی 55 درصد و مجتمع آلمالوی هشترود برای 45 روستا با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال اجراست.
محمد خانی افزود: از مجموع این پروژه‌ها، امسال 25 روستا در هشترود و 10 تا 20 روستا در کلیبر و ورزقان آب‌رسانی خواهد شد .
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 13 مرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 71
نظرات شما
captcha refresh