جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401
کد 894

برگزاری جلسه بررسی پروژه های جهاد ملی آبرسانی به مناطق محروم با حضور ناظر عالی وزارت نیرو در پروژه های محرومیت زدایی

جلسه بررسی پروژه های جهاد ملی آبرسانی به مناطق محروم با حضور دکتر خان احمدی و نمایندگان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار گردید .
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، جلسه هماهنگی و بررسی روند اجرای پروژه های ملی جهاد آبرسانی با حضور دکتر خان احمدی ناظرعالی وزارت نیرو در پروژه های محرومیت زدایی و نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید .
در این جلسه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در خصوص روند اجرای پروژه و درصد پیشرفت کاری به ارائه گزارش پرداخت .
مهندس خانی با بیان اینکه قرار است 121 روستای استان آذربایجان شرقی در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان پروژ های محرومیت زدایی آبرسانی شود، اظهار کرد: این پروژه ها که پایان سال گذشته آغاز شده است هم اکنون از پیشرفت خوبی برخوردار می باشد.
دکتر خان احمدی ناظر عالی وزارت نیرو در پروژه های محرومیت زدایی با اشاره به هماهنگی و همدلی که در میان شرکت آب وفاضلاب استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) می باشد ابراز امیدواری کرد که این همدلی باعث تسریع در انجام بموقع پروژه ها گردد و شاهد آبرسانی به مناطق محروم در استان آذربایجان شرقی باشیم .
در این جلسه نسبت به اجرای بموقع پروژه ها تاکید ودر خصوص تسریع آنها  در راستای بهره مندی مردم محروم این روستاها مورد بررسی قرار گرفت.











 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 13 مرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 70
نظرات شما
captcha refresh