جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 1 مرداد 1401
کد 881

سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری برادران وزارت نیرو با قهرمانی هیئت ورزش بوشهر به پایان رسید.

اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری برادران وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور در سالن چند منظوره شهید سلیمانی شرکت آبفای آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، مسابقات فوتسال سراسری برادران وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور در استان آذربایجان شرقی و به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای استان از تاریخ ۲۳ تیرماه شروع شده و امروز با قهرمانی تیم هیئت ورزش بوشهر به پایان رسید.
در این مسابقات ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی از سراسر کشور در سالن آذراب و شهید سلیمانی شرکت آب وفاضلاب استان به رقابت پرداختند که تیم هیئت ورزشی بوشهر به مقام اول، شرکت برق منطقه ای تهران به مقام دوم و هیئت ورزشی استان قزوین به مقام سوم دست یافتند. کاپ اخلاق به هیئت ورزشی استان خوزستان داده شد و محمد خسروی از تیم بوشهر با ۹ گل زده آقای گل شد.
این مسابقات با ۲۳۶ گل زده،۷۰ کارت زرد، ۸ کارت قرمز به کار خود پایان داد.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، مدیران عامل شرکتهای آبفا ، آب منطقه‌ای، برق منطقه‌ای، توزیع برق استان، برق تبریز، رئیس انجمن فوتسال استان و سایر دست اندرکاران حضور داشتند.
در این مراسم مهندس نصر آبادی رئیس انجمن فوتسال استان از همه دست‌اندرکاران و اعضای کمیته اجرایی، کمیته فنی و مهندس عبدالله‌زاده تشکر کردده و گزارشی از روند اجرای مسابقات ارائه دادند.
در ادامه مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان  با تشکر از مدیران صنعت آب و برق استان و دکتر حسین زاده و کمیته اجرایی گفت:این دوره از مسابقات پس از دو سال وقفه به علت بیماری کرونا برگزار می شود اما سطح این دوره از مسابقات بالا رفته و با بهترین کیفیت برگزار شد.
وی افزود : شرکت آب و فاضلاب استان آماده است تا امکانات ورزشی خود را در جهت ارتقاء سطح ورزش استان و برای چنین مسابقاتی به کار گیرد.
در ادامه دکتر حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با عنوان یادواره شهدای وزارت نیرو مزین شده است که حال وهوای دیگری به این مسابقات داده بود، همانگونه که میدانید وزارت نیرو 530 شهید در راه وطن تقدیم کرده است و امیدواریم همت و شجاعت شهدای گرانقدر راهگشای همه ما در مراحل کاری و زندگی باشد .
وی افزود: وزارت نیرو در سال ۱۴۰۱ در ۲۴ رشته ورزشی برای خواهران و برادران برنامه هایی در دست اجرا دارد و امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته این مسابقات رو برگزار نمائیم .
















 
  • نوشته شده
  • در شنبه 1 مرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 28
نظرات شما
captcha refresh