جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 25 تير 1401
کد 876

مراسم تقدیر از کارکنان آزمایشگاه های استان

با حضور مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی ازکارکنان آزمایشگاه های استان تقدیر شد .
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی از کارکنان آزمایشگاه های آب استان به جهت استقرار مدیریت یکپارچه IMS  تقدیر شد.
مهندس خانی در این مراسم با اشاره به زحمات طاقت فرسای کارکنان آزمایشگاههای استان گفت: کار عزیزان شاغل در آزمایشگاه ها بسیار حساس  می باشد  و با توجه به دغدغه های مردم در خصوص کیفیت و سلامت آب شرب مصرفی  حساسیت را دوچندان کرده است.
وی ادامه داد: این عزیزان باید با دانش روز جهانی و یافته های جدید همواره همراه باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را ارائه نمایند و در این راستا تلاش شده تا با بهترین متدها و پارامترهای روز جهانی نسبت به سنجش وپایش آب استان آذربایجان شرقی انجام پذیرد و بهترین و باکیفیت ترین آب بدست مردم عزیز استان برسد .
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در خصوص کیفیت آب شرب استان تصریح کرد  :هر روز بر سلامت آب، نظارت کامل انجام می‌گیرد که نمونه‌برداری مشترک با مرکز بهداشت که نظارت عالی بر کیفیت آب در شبکه را دارد حاکی از این امر است.
مهندس خانی در ادامه با اشاره به ساز وکارهای انجام شده و پایش مستمر، مطابق استاندارد ملی بیان داشت:  بر روی آب ورودی و خروجی تصفیه‌خانه و شبکه‌های تحت پوشش با انجام آزمایش‌های میکروبی، بیولوژیکی و شیمیایی بهترین کیفیت آب در کشور را ارائه می نمائیم که این حاصل زحمات شبانه روزی شما عزیزان می باشد و بنده به نوبه خود قدردان زحمات شما هستم.
در پایان مراسم به دست اندرکاران استقرار مدیریت یکپارچه IMS با اهدای لوحی قدردانی گردید .













 
  • نوشته شده
  • در شنبه 25 تير 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 55
نظرات شما
captcha refresh