جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 4 تير 1401
کد 862

به مناسبت هفته صرفه جویی؛ بازدید استاندار آذربایجان شرقی از شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای و جمعی از مدیران در بازدید از مرکز دیسپاچینگ شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در جریان آخرین وضعیت آبرسانی به کلانشهر تبریز قرار گرفت و اقدامات شرکت آب وفاضلاب استان در جهت گذر از پیک مصرف آب را بررسی کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، عابدین رضوی خرّم در این بازدید، ضمن آگاهی از آخرین وضعیت مخازن و شبکه های آبرسانی استان و کلانشهر تبریز ، در جریان اقدامات انجام‌شده برای تأمین آب شهرهای استان به ویژه کلانشهر تبریز قرار گرفت.
وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شرکت آب وفاضلاب استان در خدمات رسانی به مردم شریف استان،گفت: شرکت آب وفاضلاب جزو دستگاه‌های خدمت رسان است که وظیفه سنگین و حساسی را برعهده دارند و در جهت بهبود کیفیت و انجام خدمات به مردم باید به روز و آماده باشند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت آب با توجه به شرایط کشور و استان اظهار داشت: در حوزه آب و فاضلاب مدیریت و برنامه ریزی جدی اتفاق افتاده که مهمترین آن آبرسانی به روستاهای محروم است و حتما باید پروژه های عمرانی و زیربنایی به جد دنبال و تامین اعتبار شود.
رضوی خرم با تقدیر از فعالیت های انجام یافته در حوزه فرهنگ بهینه مصرف تصریح کرد: باید در این حوزه بیشتر از این تلاش کرد تا در تابستان امسال مردم با صرفه جویی 10 الی 15 درصدی مشکلی در تامین آب نباشد.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان هم در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات عوامل این مجموعه برای تأمین آب پایدار و خدمات رسانی به کلانشهر تبریز گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با تمهیدات و اقدامات پیش بینی شده در همه حال آماده بوده و در حال خدمت رسانی می باشد تا مردم تابستان سال جاری را بدون افت و یا قطعی آب سپری نمایند .
مهندس خانی در ادامه تاکید کرد: افقی جامع برای پروژه های آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است که با اجرای آن استان به لحاظ زیرساخت های آب و فاضلاب تضمین و شرایط بهتر خواهد شد.
همچنین استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای این بازدید از ایستگاه پمپاژ آب شماره 5 آب منطقه ای، رینگ آبرسانی جنوب تبریز و مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب بازدید و در جریان مراحل کار مسائل مربوط قرار گرفت.


























 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 4 تير 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 55
نظرات شما
captcha refresh