جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 2 تير 1401
کد 860

همکاران نمونه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تجلیل شدند

در این مراسم که با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه معاونین و مدیران برگزار گردید از تعدادی از همکاران نمونه حاضر تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مدیر عامل شرکت در این مراسم با اشاره به  ارزش کار و منزلت والای کارگر گفت: ما همواره با تلاش و کوشش شبانه روزی کلیه همکاران عزیز و با بهره گیری از اندیشه های پویای آنان، شاهد انجام کارهای ارزشمند و اثرگذار هستیم که موجب بالندگی و کسب افتخارات متعدد در اکثر زمینه های کاری شده است.
مهندس خانی افزود: من دست بوس همه شما همکاران عزیز هستم که در حال خدمت به جامعه و مردم هستید و تجلیل از همکاران نمونه را تعظیم به کار و تلاش بندگانی می دانیم که در راه پیشرفت امور جامعه و ترقی آن قدم بر می دارند و امیدوارم این تلاش ها رضایت مردم را به همراه داشته باشد تا زمینه ساز رضایت باری تعالی نیز گردد.
وی ادامه داد: در دین اسلام پیامبرم اکرم(ص) کار و کوشش را تشبیه به مجاهد فی سبیل‌الله و هم‌ ردیف با جهاد و مبارزه با دشمن معرفی گردیده و خداوند هم همان اجر و پاداش را برای او در نظر گرفته است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه با اشاره به موفقیت های حاصله در شرکت اظهارکرد: ما شاهد زحمات و تلاش های همکاران هستیم و نقش همکاران نمونه در اعتلای نام شرکت آب و فاضلاب انکارناپذیر است بنابراین تلاش آنها قابل تقدیر بوده و ماهم تلاش مان براین است تا بتوانیم کارهایی که درتوان داریم و در شان و منزلت همکاران است انجام دهیم .
مهندس خانی تصریح کرد: تمام همکارانی که نمونه انتخاب شده اند باید سعی کنند تا این نمونه بودن را تکرار کنند و دست از تلاش و کوشش خود بر ندارند.
وی عملکرد پرسنل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی را خوب ارزیابی و تاکید کرد:  شما عزیزان نماینده مجموعه آبفا هستید و جزو زحمتکش ترین و پرتلاش ترین پرسنل می باشید بنابراین بنده به نوبه خود از زحمات و تلاش های همیشگی و بی وقفه همگی تان تشکر میکنم.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان در پایان افزود: جبران زحمات و ازخود گذشتگی های شما کارگران و همکاران بزرگوار سخت است ولی حداقل کاری که می توان انجام داد همین تقدیرها و یادبود هاست که باعث تشویق و ایجاد انگیزه می شود و جا دارد از خانواده های گرامی شما عزیزان نهایت سپاس را داشته باشم که این موفقیت ها قطعا مرهون همکاری آنهاست که شما در هر ساعتی از شبانه روز حاضر و آماده خدمت هستید.
درپايان مراسم مهندس خانی مدیر عامل، معاونان و مدیران شرکت از تعدادی همکاران نمونه شاغل در استان با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجليل به عمل آوردند.













 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 2 تير 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 55
نظرات شما
captcha refresh