جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 28 خرداد 1401
کد 856

بررسی مسائل و مشکلات آب و فاصلاب شهرستان اسکو

جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب و فاصلاب شهرستان اسکو با حضور فرماندارشهرستان اسکو و مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی؛ حسین فیروزی فرماندار شهرستان اسکو با همراهی شهردار، شورای شهر اسلامی ایلخچی و مدیر امور آب و فاضلاب شهرجدید سهند با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان با مهندس خانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب استان، دیدار و طی جلسه ای مسائل و مشکلات آب و فاضلاب شهرستان برگزار شد.
مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از به نتیجه رسیدن پروژه های شهرستان اسکو و اقدامات انجام یافته بیان داشت: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان با برنامه هایی که در شرکت آب و فاضلاب تدوین شده در جهت تامین آب شرب و رفع مشکلات استان و همچنین شهرستان اسکو گام های موثری برداشته شده است.
فرماندار شهرستان اسکو با قدردانی از اقدامات شرکت آب وفاضلاب، بر لزوم ضرورت توجه به تامین آب شرب سالم و بهداشتی د‌ر شهر و روستاهای تحت پوشش این شهرستان تاکید کرد و از اقدامات و پروژه های انجام شده علی الخصوص تسهیل روند نوسازی و بازسازی شبکه آبرسانی و اجرای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب اسکو و احداث تصفیه خانه شهر اسکو و فاز 4 شهر جدید سهند تقدیر کرد.









 
  • نوشته شده
  • در شنبه 28 خرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 63
نظرات شما
captcha refresh