جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401
کد 850

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با مدیر کل راه و شهرسازی استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به همراه معاون توسعه و بهره برداری آب و فاضلاب و مدیر امور آب و فاضلاب سهند با مدیر کل راه و شهرسازی استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، در ابتدای این دیدار مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر بخشی زاده به سمت مدیر کل راه و شهرسازی مطالبی را درمورد مسائل و مشکلات حوزه آب در استان مطرح نمود.
وی بر همکاری این شرکت با اداره کل راه و شهرسازی استان به منظور اجرای صحیح پروژه ها و خدمات به مردم تاکید و اظهار کرد: در صورتی که هر یک از سازمان ها به وظایف خود به درستی عمل نکند ضرر آن بیش از همه متوجه مردم است.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم از اولویت های مهم این شرکت می باشد ادامه داد: دستگاه ها باید با یکدیگر نزدیک و همراه شوند و به گونه ای عمل کنند که خدمات آنها به مردم مضاعف شود.
مهندس خانی آب را مسئله ای بسیار مهم دانست و اظهار کرد: در شهر جدید سهند باتوجه با تراکم زیاد جمعیت در این شهر در حال حفر 4 حلقه چاه هستیم که به نوبت کارهای اجرایی آن ها در حال انجام است تا از مشکلات آینده جلوگیری شود.
وی در پایان تصریح کرد: لازم است شهروندان در مصرف آب با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی ایجاد شده صرفه جویی کنند و در استفاده از آب، الگو مصرف را بیشتر از سال‌های گذشته مورد توجه قرار دهند.



  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 18 خرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 53
نظرات شما
captcha refresh