جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401
کد 849

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با مدیرعامل توزیع نیروی برق تبریز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، معاونان و مدیر امور آب و فاضلاب تبریز با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب با مهندس حسامی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان دیدار و پیرامون مسائل مشترک بین دو دستگاه گفتگو کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، در این نشست صمیمی، به ضرورت هماهنگی بیش از پیش بین صنعت آب و برق استان با لحاظ حداقل اثرات اجتماعی تاکید نمود.
مهندس خانی در خصوص افزایش دیماند و جابجایی کنتور چاه ها و ایستگا های پمپاژ با توجه به شروع فصل گرم نیز در خواستهایی را از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز مطرح نمود.
وی ادامه داد: از شرکت محترم توزیع نیروی برق تبریز خواستاریم برق کنتورهای چاه و خط پمپاژ به هیچ وجه قطع نشوند تا مشکل در کمبود و توزیع آب شرب بین همشهریان عزیز نداشته باشیم.
مهندس عباس حسامی سفیدان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز آمادگی خود و مجموعه برق شهرستان را برای ادامه همکاری ها و تعامل بیشتر با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد.




  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 18 خرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 48
نظرات شما
captcha refresh