جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401
کد 844

میز ارتباطات با حضور نمایندگان وزارت نیرو برگزار شد

در راستای سفر رئیس جمهور به همراه هیات دولت به استان آذربایجان شرقی نمایدگان وزارت نیرو از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، در راستای تداوم پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان، نمایندگان وزارت نیرو و ادارات آب و فاضلاب، آب و برق منطقه ای و توزیع برق در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 11 و 12 خردادماه 8 صبح تا 18 عصر در میز ارتباطات مردمی واقع در سالن چند منظوره آذر آب به نشانی تبریز فلکه تختی، بین صدری و کریمخان حضور داشتند و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و دستورات لازم را در حوزه آب و برق صادر کردند.
ارائه خدمات مشترکین، پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مربوط به مسائل آب و برق، خرید انشعاب فاضلاب، تشریح وضعیت تأمین، توزیع و کنترل کیفی و بهداشتی آب شرب شهروندان از جمله فعالیت‌ها و اقدامات در میز ارتباطات بود.
هدف از برپایی میز ارتباطات علاوه بر کاهش فاصله بین مردم، مدیران و تکریم ارباب رجوع، تسریع در حل مشکلات، درخواست ها و رفع موانع موجود را دانست.
 
رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام  خبر برپایی میز ارتباطات مردمی  افزود: در راستای پاسخگویی به مردم شریف استان و در قالب شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی،  مدیران، معاونین و بازرسان پنج شرکت آب منطقه‌ای آب و فاضلاب برق منطقه ای توزیع برق آذربایجان شرقی و توزیع برق تبریز و نمایندگان وزارت نیرو با حضور در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم خواهند بود.








 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 11 خرداد 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 56
نظرات شما
captcha refresh