جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401
کد 834

برگزاری کارگروه سازگاری با کم آبی و گذر از پیک مصرف

پیگیری پروژه های اضطراری سازگاری کم آبی و گذر از پیک مصرف کلانشهر تبریز با حضور مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای آذربایجان شرقی در کارگروه مشترکی بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان، جلسه کارگروه مشترک آب و آبفا برای پیگیری تکمیل و رفع موانع اجرای آخرین پروژه های در حال اجرای کلانشهر تبریز با حضور معاونان و مدیران دو شرکت در سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به کاهش بارش‌ها در سال آبی جاری، تداوم خشکسالی و به تبع آن کاهش ذخایر منابع آبی موجود، تبیین برنامه های هدفمند را یکی از برنامه های اساسی مدیریت گذر از پیک مصرف آب برشمرد.  
مهندس خانی گفت : فرهنگ سازی در کلیه زمینه ها بالاخص مصرف بهینه آب هم برای شرب و هم برای مصارف کشاورزی و سایر مصارف نیاز بوده و شرکت آب و فاضلاب استان با برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدتی که انجام داده در کنار فرهنگ سازی و تبلیغات مناسب در سطح شهر، انشالله شاهد گذر از پیک مصرف آب باشیم و مشکلی نداشته باشیم.
در این جلسه ضمن گزارش آخرین وضعیت پروژه ها، مسائل و موضوعات مربوطه از جمله حفر و تجهیز چاه ها، تکمیل ایستگاه های پمپاژ رینگ جنوبی، پیگیری اعتبارات لازم و سناریوهای گذر از پیک مصرف آب کلانشهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
این جلسه 2 نوبت در ماه برای پیگیری و تسریع آخرین پروژه های در حال اجرا تشکیل می شود.
 










 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 26 ارديبهشت 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 128
نظرات شما
captcha refresh