جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401
کد 829

ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی مطابق سه شنبه های هر هفته برگزار شد.

در راستای صيانت از حقوق شهروندان، ملاقات مردمی سه‌شنبه‌های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به منظور رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعه کنندگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی،امروز، مهندس خانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، همراه با سایر مدیران شرکت ضمن دیدار صمیمی و چهره به چهره با مردم ، از نزیک در جریان مسائل و درخواست های آن ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای حل مشکلات موجود به معاونین و مدیران واحدهای مربوطه صادر کرد.
دیدارهای مستقیم و چهره به چهره به منظور آشنایی بیشتر با نیازها و درخواست های ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها برگزار می شود که این امر یکی از مهم ترین اهداف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستاي صيانت از حقوق شهروندان است.
گفتنی است، جلسات ملاقات مردمی به صورت ( هفتگی) و به شکل مستمر در روزهای سه شنبه برگزار می شود.
لازم به ذکر است در تمامی مناطق 6 گانه ادارات شرکت آب و فاضلاب شهرستان تبریز و همچنین شهرستان های استان نیز میز خدمت دایر بوده  و همشهریان عزیز می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به اداره مربوطه از طریق الکترونیکی و با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به نشانی abfaazarbaijan.ir خدمات خود را دریافت کنند.




















 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 72
نظرات شما
captcha refresh