جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401
کد 828

ماموران قرائت کنتور، ویترین شرکت آب و فاضلاب هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: ماموران قرائت کنتور به عنوان سربازان خط مقدم و نماینده شرکت آب و فاضلاب فعالیت می کنند که در رفتار و کلام باید بهترین عملکرد را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، به منظور هماهنگی بیشتر و افزایش راندمان کاری جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت، معاون امور مشترکین و درآمد، مدیر حراست، مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی و قاریان کنتور در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد .
در این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برخورد خوب، تکریم مردم و احساس مسئولیت قاریان کنتور در برابر شهروندان را بسیار حائز اهمیت دانست و با اشاره به برنامه های شرکت آبفای استان جهت بهبود روند قرائت کنتور و صدور صورتحساب مشترکین گفت: قرائت صحیح و دقیق و به موقع کنتور ها توسط قاریان را یکی از راه های رسیدن به اهداف شرکت نام برد .
 مهندس محمد خانی، ضمن تشریح روند انجام فعالیت های روزانه توسط ماموران قرائت و تاکید بر افزایش دقت قرائت افزود: انجام صحیح فرآیند قرائت کنتور هم برای مردم و هم برای شرکت آب و فاضلاب استان بسیار مهم و ارزشمند است.
وی تاکید کرد: داشتن اطلاعات دقیق درخصوص انشعابات و مصارف غیر مجاز، تغییر کاربری ها و خانه های خالی از سکنه ضروری است و از قاریان خواست در این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.
در این نشست معاونت درآمد و مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن ارائه توصیه های لازم بر رعایت اخلاق و رفتار اسلامی درانجام وظایف قانونی تاکید کرد.
مهندس یوسف زاده افزود: توجه به درآمد های قابل وصول از جمله تفاوت واحدها، کاربری ها، ظرفیت ها، شناسایی انشعابات غیر مجاز و متخلف در راستای جلوگیری از تضیع بیت المال و همچنین افزایش درآمد و کاهش هدر رفت آب از جمله ضرورت های کاری شما است .
وی تاکید کرد: قاریان کنتور باید با  دقت نظر بیشتری مسائل مطرح شده را دنبال کنند.
در پایان این مراسم همکاران قاریان کنتور نویس و وصول مطالبات هم به طور جداگانه مشکلات و عملکرد حوزه کاری خود را بیان کردند و توسط معاونان و مدیران مورد بررسی قرار گرفت.















 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 19 ارديبهشت 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 59
نظرات شما
captcha refresh