جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 2 بهمن 1400
کد 760

برپایی میز خدمت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در نماز جمعه تبریز

در راستای تداوم پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان، میز خدمت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ در راستای خدمت رسانی، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مشکلات مردم، پیش از شروع خطبه های نماز جمعه این هفته اول شهریور ماه برنامه میز خدمت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در مصلی نماز جمعه تبریز دایر شد.
این برنامه با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران با برپایی میز خدمت در نماز جمعه و حضور موثر، به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم دیدار و پاسخگوی سوال های آنان شدند.
ارائه خدمات مشترکین، پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مربوط به مسائل آب و خرید انشعاب فاضلاب، تشریح وضعیت تأمین، توزیع و کنترل کیفی و بهداشتی آب شرب شهروندان از جمله فعالیت‌ها و اقدامات آبفا در میز خدمت نماز جمعه این هفته بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هدف از برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه را علاوه بر کاهش فاصله بین مردم ، مدیران و تکریم ارباب رجوع، تسریع در حل مشکلات، درخواست ها و رفع موانع موجود را دانست.
ایمانلو افزود: در تمامی مناطق 6 گانه ادارات شرکت آب و فاضلاب شهرستان تبریز و همچنین شهرستان های استان نیز میز خدمت دایر می باشد و مردم بزرگوار می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به اداره مربوطه از طریق الکترونیکی و با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به نشانی  https://abfaazarbaijan.ir  خدمات خود را دریافت کنند.












  • نوشته شده
  • در شنبه 2 بهمن 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 121
نظرات شما
captcha refresh