جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 22 دي 1400
کد 754

انتخابات شورای اسلامی کار در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

انتخاب اعضای شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت حداکثری کارکنان این شرکت انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ در انتخابات اعضای شورای اسلامی کار این شرکت 13 نفر کاندید شده بودند که از بین این افراد 6 نفر به عنوان اعضای اصلی و 4 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب خواهند شد.
این شورا با هدف بررسی و انعکاس مشکلات کارگران به مجموعه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده و نقش رابط بین کارفرما و کارگران را ایفا می کند.
شایان ذکر است شورای اسلامی کار در واحدهای دارای بیش از 35 نفر شغل دائم تشکیل و مرکب از کارکنان و کارگران و نماینده کارفرما (مدیریت) است.
ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان هر واحد به منظور پیشرفت سریع امور، بالا بردن آگاهی کارکنان در زمینه های اقتصادی ، فنی و حرفه ای و نظایر آن، بررسی شکایات کارکنان در مورد نارسایی های واحد و پیگیری موارد، تلاش برای گسترش امکانات رفاهی و حفظ حقوق قانونی کارکنان واحد و بررسی و شناخت کمبودها و نارسایی های واحد و ارایه اطلاعات به مدیر یا هیات مدیره از جمله وظایفی است که برای شورای اسلامی کار تعریف شده است.









 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 22 دي 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 174
نظرات شما
captcha refresh