جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 14 دي 1400
کد 750

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان، 13 دی ماه مراسم دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین و کارکنان شرکت آب وفاضلاب  و با رعایت پروتکل های  بهداشتی در شهر های مختلف استان برگزار شد.
کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان این فرصت را غنیمت شمرده و سوگ از دست دادن این غیور مرد جاودانگی را با شهادت بی بی دوعالم خانم فاطمه زهرا (س ) به هم گره زده و یاد و خاطره اش را گرامی داشتند .
مهندس ایمانلومدیرعامل شرکت آب وفاضلاب در مصاحبه با واحد خبر روابط عمومی ، در وصف سردارشهید سپهبد سلیمانی گفت: سرداری از جنس باران ، زیباترین فصل اقتدار، خالق این حماسه عظیم است که با صلابت و اراده وصف ناپذیر و نورایمان رهنورد راه مقدسی شد که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود.
وی با اشاره به این که سلیمانی یک فرد نیست یک مکتب است خاطرنشان کرد: وی مرد عمل و شاگرد برجسته مکتب اسلام ناب و اهلیت و تجلی غیرت دینی و ملی است
وی ادامه داد : بی‌تردید آنچه فراتر از نقش آفرینی های شهید سلیمانی در عرصه مقابله  با داعش و تروریسم تکفیری منجر به محبوبیت جهانی او شد در حقیقت عنصر اخلاص، صداقت و معنویت گرایی آن شهید تاریخ‌ساز بود که ورای معادلات مادی، دنیوی، محور سربلندی و پیروزی مدافعان‌حرم بر فتنه صهیونیستی امریکایی دهه اخیر در غرب آسیا را رقم زد.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب تاکید کرد : یقینا ره اوردهای شهادت او نیز نشان داد که انقلاب اسلامی همچنان زنده وپویاست  و ملت ایران در پرتو وحدت ملی قدرتمند و باز تولید شده پس از شهادت حاج قاسم، در اوج اقتدار و عظمت در مسیر تکاملی خود به سمت تمدن سازی نوین اسلامی پیش می‌رود.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی نبوغ درخشان حیات در کمال هوشیاری و آزادی بود که با شهادتش بخش دیگری از زندگی جاودانگی را رقم زد. حال ما مانده ایم و این غربت تنهایی ، ما  مانده ایم و وظیفه سنگین امانتداری.
مهندس ایمانلو با اشاره به وظیفه سنگین همه در حفظ ونگهداری از آرمانهای انقلاب اسلامی ، پابرجا نگهداشتن  پرچم عدالتخواهی و دفاع از مظلومین را مهم و وظیفه ذاتی دانست.




















 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 14 دي 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 120
نظرات شما
captcha refresh