جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 23 آبان 1400
کد 723

پروژه توسعه فاضلاب محله علی سیاه‌پوش به زودی پایان می‌یابد

پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب محله علی سیاه‌پوش، جزء یکی از پروژه‌های مهم شهر تبریز است که در عمق 9 متری زمین در حال انجام است.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی: مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه های جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب تبریز در بازدید از پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب محله علی سیاه‌پوش، کوی شهید ستار زاده و کوچه خزان گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهر تبریز است که مردم منطقه مدت‌ها منتظر اجرای آن بودند.
مهندس فتاح پور گفت: پروژه احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب شامل لوله‌گذاری مجموعاً به طول 3855 متر به قطرهای 315 میلی‌متر در خط اصلی و 200 و 250 میلیمتر در خطوط فرعی است که در عمق 9 متری و به روش لوله رانی اجرا می‌شود.
وی افزود: با توجه به توپوگرافی خاص منطقه و شیب منفی بین کوچه ها و کوی اصلی و اختلاف ارتفاع با خط اصلی حفاری جدید انجام می شود و پروژه احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب در دو مرحله که در مرحله اول با 80 درصد و مرحله دوم با 30 درصد پیشرفت، پروژه در حال انجام است.
مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه های جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب تبریز ادامه داد: برای حفاری جدید که در عمق 9 متری زمین انجام می شود 7/5 نیم میلیارد بودجه در نظر گرفته شده است و با اتمام آن 3 هزار نفر از مردم منطقه تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار خواهند گرفت.












 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 23 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 39
نظرات شما
captcha refresh