جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 19 آبان 1400
کد 718

مدیریت سبز با عنوان پویش نظم و ترتیب در محل کار و جمع آوری پسماندها از محوطه ساختمان های اداری

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی: پویش نظم و ترتیب در محل کار و جمع آوری پسماندها از محوطه ساختمان های اداری،تأسیسات و کلیه املاک به اجرا گذاشته می شود .
 به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب آذربایجان شرقی ،مهندس ایمانلو  با اعلام این خبر گفت: در راستای استقرار دفتر کارسبز در حوزه ستادی و مناطق تابعه و رعایت الزامات مدیریت سبز در شرکت و توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری در قبال محیط زیست در بین کارکنان نسبت به راه اندازی پویش نظم و ترتیب در محل کار و جمع آوری آشغال از محوطه ساختمانهای اداری،تأسیسات و کلیه املاک خود را با همت کلیه کارکنان از تاریخ 1400/08/22 به مدت یک هفته برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد:  شرکت این پویش را با اهداف پرورش افراد شایسته و کار آزموده و مسئولیت پذیر نسبت به جامعه و محیط زیست،ترویج باور عمومی کارکنان و مدیران به نقش بسیار مهم آنان در جامعه جهت رعایت الزامات مدیریت سبز و جلوگیری از آلودگی محیط زیست و ایجاد شوق وانگیزه در راستای نظم و آراستگی آغاز نموده است.
مهندس ایمانلو افزود : شرکت آب و فاضلاب استان با اعتقاد به اینکه بهره مندی از منابع طبیعی، حق و در مالکیت همه افراد جامعه می باشد سعی در ارتقاء درک کارکنان از رعایت الزامات زیست محیطی نموده و نسبت به راه اندازی این پویش برنامه ریزی نموده است.
وی خاطر نشان کرد : این پویش در حوزه ستادی و کلیه مناطق تابعه برنامه ریزی شده و استمرار آن در سالهای آتی نیز جزو اهداف شرکت می باشد.
در انتها مدیر عامل شرکت خواستار تسری این موضوع در کلیه دستگاههای اجرای استان و فرهنگ سازی عمومی در بین کارکنان دولت گردید.
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 19 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 41
نظرات شما
captcha refresh