جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 1 آبان 1400
کد 694

به مناسبت روز عصای سفید از کارکنان روشندل و نابینای شرکت آبفای استان تقدیر شد

در دیدار مدیر عامل شرکت آبفای استان با کارکنان روشندل شرکت، با اهدای لوح و هدیه از زحمات ایشان تقدیر شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ، مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در دیدار صمیمانه ای که به  مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) با کارکنان روشندل شرکت برگزار شد، تقدیر از زحمات و تلاش های این افراد را ضروری دانست و گفت: همکاران روشندل ما باید با کمترین مشکل بتوانند در محل کار خود فعالیت کنند.
وی افزود : معلولیت محدودیت نیست بلکه می توان از آن به عنوان عامل شکوفایی توانایی هایی بالقوه یاد کرد ویادآورشد مسئولین شرکت آب وفاضلاب باید با در نظر گرفتن مصائب و دغدغه های این عزیزان فضای کار و تلاش را برای این عزیزان مساعد نمایند و ما قدردان زحمات شما عزیزان هستیم و امروز صرفا" بهانه ای برای دیدار است.
در ادامه آقایان سلمان احمدی و سلمان فردزین کش، کارکنان روشندل شرکت، از زحمات و حسن توجه مهندس ایمانلو تشکر نموده وخدمت در شرکت آبفا را مایه افتخار دانستند.
آقایان مهندس عظیم پور، معاونت نیروی انسانی ومهندس گلبازی مدیر امور کارکنان، مهندس قمی معاونت خدمات و پشتیبانی و مهندس پورآقاجان مدیر دفتر روابط عمومی نیز که در این دیدار حضور داشتند ضمن مورد توجه قراردادن نقطه نظرات همکاران نابینا به تلاش این شرکت برای حل آن مسائل تاکید کردند.
لازم به  ذکر است ‏15 اکتبر به عنوان روز بزرگداشت نابینایان و قانون عصای سفید، نامگذاری شده است.‏در میان وسایل کمک حرکتی نابینایان، می توان عصای سفید را به عنوان پرچم استقلال آنها قلمداد کرد.‏عصای هور یا عصای بلند بعد از جنگ جهانی دوم، به عنوان یک وسیله کمک حرکتی برای نابینایان ابداع شد.‏ این عصا، ابتکار یک عکاس شهر بریستول کشور انگلستان بود. جیمز بیگز که در اثر سانحه بینایی خود را از دست داد، برای در امان بودن از خطر وسایل نقلیه با یک ابتکار تاریخی، عصایی به رنگ سفید به دست گرفت تا برای همگان به راحتی قابل دید باشد.‏ این عصا همچنین به دلیل بلندی به فرد امکان می دهد تا مانع ها و تغییرهای بر سر راه خود را تشخیص بدهد.



 
  • نوشته شده
  • در شنبه 1 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 48
نظرات شما
captcha refresh