جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 1 آبان 1400
کد 693

جلسه مدیر عامل آب وفاضلاب شرکت آب وفاضلاب استان با شهردارمنطقه 10 تبریز

جهت بررسی وضعیت طرح های در حال اجرای شرکت آب وفاضلاب و هماهنگی بین دستگاهی،جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ، شهردار منطقه 10 و یکی از اعضاء شورای اسلامی کلانشهر تبریز برگزار گردید .
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ، در این جلسه که با حضور ، مهندس ایمانلو ، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ،مهندس رسول وظیفه شناس شهردار منطقه 10 ،  مهندس صادقی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز ، و مهندس خانی معاون بهره برداری وتوسعه آب استان در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید ، بررسی وضعیت طرحهای درحال اجرای آب و فاضلاب و هماهنگی های لازم برای ادامه اجرای این طرحها،  از جمله موضوعاتی بود که در دیدار مدیر عامل آبفای استان با شهردار منطقه 10 تبریز مطرح گردید.
مهندس ایمانلو  در این جلسه به اهمیت تعامل و همكاري بين شهرداري و شرکت آب وفاضلاب استان  اشاره و بیان کرد: همكاري بين دستگاه‌ها در راستای قوانين، ضوابط و خدمت رساني به سود مردم خواهد بود، وی خواستار همکاری همه جانبه با شهرداری شد.
وی با بیان اینکه انتظار مردم توسعه زیرساخت ها می باشد  و به این خواسته بحق مردم بایستی جامه عمل بپوشانیم گفت با همکاری و همدلی شرکت آب وفاضلاب استان و شهرداری کلانشهر تبریز و مشارکت مردم و اعتمادسازی بین مردم انشاالله در آینده شاهد رشد وشکوفایی هرچه بیشتر کلانشهر تبریز  باشیم.
مهندس ایمانلو تاکید کرد تعاملات فی ما بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب می بایست  بیش از گذشته  و ضمن حفظ حقوق طرفین بخصوص هماهنگی در رعایت دستورالعمل حفاری و همچنین تهاتر مطالبات بین هر دو اداره و همچنین تسهیل در روند ارائه مجوزهای حفاری جهت اجرای طرح های عمرانی باشد که با ارتقاء این گونه تعاملات بین بخشی، یقیناً شاهد روند رو به رشد فعالیت ها در این شهر خواهیم بود.
 وی همچنین در این جلسه نسبت به ساخت وسازهای غیرمجاز و در پی آن انشعابات غیر مجاز اشاره نمود که باعث آسیب رسیدن به خطوط اصلی شبکه آبرسانی می گردد و خواستار نگاه جدی و عملی به این معضل و مشکل شد.
در این جلسه مهندس رسول وظیفه شناس شهردار منطقه 10 تبریز ضمن تشکر از تعامل شرکت آب وفاضلاب استان با آن مجموعه ، در خصوص اصلاح شبکه خیابان انقلاب ، ضمن اشاره به مشکلات حوزه تحت امرش درخواست اصلاح خطوط آبرسانی و احداث شبکه فاضلاب در محله خلیل آباد شد که از سوی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب دستورات لازم در این خصوص صادر گردید .
مهندس صادقی عضو شورای اسلامی تبریز ، ضمن اشاره به پدیده مهاجرت که گریبانگیر کلانشهرها از جمله تبریز می باشد ،اظهار نمود اگر زیرساخت های لازم در روستاها یا حواشی شهرها ایجاد شود شاهد کند شدن روند مهاجرت خواهیم بود . لذا لازم است برای داشتن شهری آباد نسبت به عدالت در همه امور از جمله ارائه خدمات شهری به همه شهروندان اقدام کنیم و باید در این خصوص برای توزیع متوازن آب در زمان کم آبی نیز تعهداتی اندیشیده شود .



 
  • نوشته شده
  • در شنبه 1 آبان 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 53
نظرات شما
captcha refresh