جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 27 مهر 1400
کد 689

عملیات اجرایی فاز اول خط انتقال فاضلاب شهرک ولیعصر(عج) بناب آغاز شد

کلنگ فاز اول خط انتقال فاضلاب شهرک ولیعصر(عج) بناب و روستاهای همجوار از تقاطع شهید چمران به سمت روستای قره چپق با حضور مسئولان استانی و شهرستان بناب به زمین زده شد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: این پروژه با اعتبار 25 میلیارد ریال انجام خواهد شد.
مهندس پرویز عباسی افزود: در این پروژه نیازمند همکاری مردم عزیز و برخی ادارات به خصوص راه و شهرسازی شهرستان هستیم تا به بهترین نحو ممکن پروژه به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: شهرستان بناب پیشرو در بهره برداری و توسعه فاضلاب است طوری که در اکثر شهرهای استان یک تصفیه خانه داریم ولی در شهرستان بناب کار مطالعاتی و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب آغاز شده تا با احداث آن، شهر و روستاهای اطراف بناب از این نعمت بهره مند شوند.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تقدر و تشکر از فعالیت های انجام شده در شهرستان گفت: در حوزه آب شرب نیز با مشکلاتی مواجه هستیم و امیدواریم با کمک مسئولان استان این موضوع نیز حل و فصل شود.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: با توجه به خشکسالی های اخیر باید در تمام انرژی ها مخصوصا آب صرفه جویی کرد تا در آینده دچار مشکل نشویم.
وی با اشاره به نیروگاه اتمی بناب ادامه داد: روزانه در آنجا میزان بالایی آب مصرف می شود که باید برای این مشکل چاره ای اندیشید و می توان با جایگزینی آب با پساب، به میزان قابل توجهی صرفه جویی انجام داد و بقیه آب مصرفی را به روستاهای اطراف هدایت کرد.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از مردم روستاهای اطراف بناب خواست ضمن همکاری با ادارات مختلف، مخصوصا آب و جهاد کشاورزی با تغییر الگوی کشت و با صرفه جویی در مصرف آب محصول پر باری را برداشت کنند.
شهرستان بناب در 123 کیلومتری تبریز واقع شده است.








 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 27 مهر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 58
نظرات شما
captcha refresh