جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 15 مهر 1400
کد 682

پیام تسلیت درگذشت ابوالشهید حاج احد معمار کوچه باغی

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج احد معمار کوچه باغی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان، مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج احد معمار کوچه باغی را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است :
کل النفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون

خانواده محترم و بزرگوار معمار کوچه باغی
 
خبر درگذشت ابوالشهید حاج احد معمار کوچه باغی پدر بزرگوار شهید والامقام محمد رضا معمار موجب تاسف و تاثر گردید.
رجاء واثق دارم نام پدر مؤمن انقلابی و ولایی که با نام حماسه‌آفرینی سترگ فرزند برومند و فداکارش شهید محمد رضا عجین شده‌است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی ماندگار و اهتمام ایرانیان به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جان‌فشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال ،تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت‌آفرین اسلام ناب محمدی ( ص) و ایران عزیز را یادآور و وجهه همت آنان قرار خواهد داد .
والدین شهدا به‌ویژه این پدر عزیز در لحظه لحظه‌های زندگی بابرکتشان همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده‌اند و حال روح بلند و ملکوتی ایشان پس‌از مدت‌ها فراخ به اعلی علیین پر کشید و در جوار فرزند شهیدش به آرامش رسید.
 این مصیبت را به مردم ولایت‌مدار آذربایجان شرقی و کلان‌شهر تبریز و خانواده محترم آن فقید سعید ، خصوصا" همکار ارجمند آقای علیرضا معمار کوچه باغی  تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با روح بلند فرزندان شهید فرزند شهیدش و برای سایر بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم .
علیرضا ایمانلو رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 15 مهر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 143
نظرات شما
captcha refresh