جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 7 مهر 1400
کد 680

تجلیل از فرزندان شهدا در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران، از پرسنل فرزندان شهید شاغل در آبفای استان تجلیل شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت، با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران ، معاونان و مشاور شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در امور ایثارگران؛ از پرسنل فرزندان شهید شاغل شرکت تجلیل شد.
در ابتدای این دیدار مهندس ایمانلو رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت ها و جانفشانی‌های شهدا در راه دفاع از وطن تقدیر و اظهار داشت: امروز فرزندان شهدای شاغل در دستگاه‌ها و ارگان ها، در حقیقت گسترش دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند که به بهترین وجه ممکن باید آرمان شهدا را ادامه دهند.
وی افزود: فرزندان شهدا که سرمایه‌های اصلی شرکت محسوب می شوند نمادی از خدمت صادقانه به مردم هستند چرا که در ماه های گذشته به دلیل خشکسالی و کمبود آب با همکاری این عزیزان و همه همکاران ما کمترین مشکل را در تنش آبی داشتیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه ما در برابر شهدا وظیفه داریم که نام و یاد این بزرگمردان را زنده نگه‌داریم و در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
مهندس ایمانلو خاطرنشان کرد: خواسته شهدا خدمت رسانی بهینه به مردم است و فرهنگ سازمانی نیز باید به این سمت حرکت کند چرا که در این صورت خدا و شهدا هم راضی هستند
مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان شرقی هم در این دیدار گفت: تکریم شهدا از وظایف همه مردم و آحاد جامعه است.
 وی خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بالاترین افتخار دانست و گفت: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم خدمت‌گذار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم
دکتر تقییون افزود: افرادی که امروز مورد تقدیر قرار می‌گیرند فرزندان بزرگانی هستند که برای دفاع از اسلام و کشورمان افتخارآفرینی کردند و بی‌شک فرزندان آنان نیز با تأسی به پدران خود راه آنان را در مسیر علم و دانش ادامه می‌دهند.
مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد : باید جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران را به درستی بدانیم و بشناسیم و در طول سال از این بزرگواران تجلیل کنیم و به زمان خاصی اختصاص ندهیم.
وی ادامه داد: از توانمدی های فرزندان شهدا در قسمت های مختلف ادارات استفاده شود و اگر قرار باشد از فرزند شهیدی تعریف شود باید با کارش این کار انجام بپذیرد
دکتر تقییون یادآور شد : باید جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران را به درستی بدانیم و بشناسیم و تمام تلاش ما باید این باشد که فرهنگ دفاع مقدس ، ایثار و شهادت را در سطح جامعه و تمام ادارات گسترش دهیم و ببینیم چقدر اثری پذیری داشتند.
گفتنی است در پایان این دیدار مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان شرقی از طرف استاندار با اهدای لوحی از مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان  و مهندس عباسپور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت تجلیل کرد.
ضمنا با اهداء لوح از فرزندان شهید شاغل درشرکت نیز تجلیل به عمل آمد.
 
 















 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 7 مهر 1400
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 71
نظرات شما
captcha refresh